Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alpha7 en RaptoBike
#11
(18-Jun-2024, 03:59 PM)Frutsel schreef:
(18-Jun-2024, 01:57 PM)365cycle schreef:
(18-Jun-2024, 12:25 PM)Gideonaut schreef: De Alpha7 is volgens mij het jonge broertje van de DF? Met een nog kleiner instapgat? Gaat dat nog een beetje? 
Tot voor kort stapte Jochem (van de wereldrecords op een open trike, en 1.85~1.90m lang) met maar één bruikbare arm in en uit zo'n Alpha7. Dus ja, dat gaat prima Wink

Gaat ook een beetje om de breedte he, niet alleen de lengte Tongue

Het probleem wat ik met de DF heb is dat ik er met moeite uit kom, ik moet me meerdere keren afzetten om het stoeltje omhoog te komen, en dan moet ik mn been heel ver omhoog trekken om hem uit het instapgat te krijgen, en als het geregend heeft dan is de body nat en heb je nergens grip. Er stond recent een mooi geprijsde Alpha7.2 te koop op het Duitse forum waar ik over twijfelde maar nu ik de DF ervaren heb laat ik het toch maar achter me, ondanks dat ik de Alpha een stuk mooier vind dan de DF. 

De fotos kon ik gewoon zien maar nu werken ze niet meer?
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 12:00 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Gideonaut - 18-Jun-2024, 12:25 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door 365cycle - 18-Jun-2024, 01:57 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Frutsel - 18-Jun-2024, 03:59 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Gideonaut - 18-Jun-2024, 05:21 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Wim -de roetsende - 18-Jun-2024, 07:12 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Atrike - 18-Jun-2024, 01:19 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Willeke_IGKT - 18-Jun-2024, 04:10 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Josligfiets - 18-Jun-2024, 04:11 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 01:19 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Lig-hen - 18-Jun-2024, 04:14 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door datakneder - 18-Jun-2024, 04:18 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door bucovaina - 18-Jun-2024, 05:56 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Josligfiets - 18-Jun-2024, 06:05 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 06:07 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door bucovaina - 18-Jun-2024, 06:16 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 09:12 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Wim -de roetsende - 18-Jun-2024, 10:04 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 10:18 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Frutsel - 19-Jun-2024, 12:00 AM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Dharm2004 - 18-Jun-2024, 09:37 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Hardloper - 18-Jun-2024, 09:57 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door LigZeeuw - 18-Jun-2024, 10:29 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 11:24 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Arend-Jan - 19-Jun-2024, 10:21 AM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Wim -de roetsende - 19-Jun-2024, 05:36 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Arend-Jan - 20-Jun-2024, 07:29 AM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door 365cycle - 20-Jun-2024, 11:47 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM