Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Luchthapper in neusdeksel MilanSL?
#13
Ter aanvulling nog maar even wat gebruikers ervaring. De mijne is ook een zelfbouw, door de vorige eigenaar, met een Nacaduct bakje eronder. Aan dat bakje verder niks. Net voor de opening in de kap zit een tweede nacaduct.

Het werkt vrij goed, er komt een hoop lucht door naar binnen. Ik merk het vooral aan de benen, maar ook de rest van het bovenlijf. In de houten heb ik een ronde opening in de neus die aansluit op de 54mm buis waarop de trapas zit. Die geeft een heel gerichte, sterke luchtstroom die vooral op het bovenlijf terecht komt. De nacaduct voorin brengt ook de lucht in het vooronder in beweging, wat ik wel prettig vindt.

Qua snelheid merk ik niet echt verschil, maar dat houdt ik ook niet zo nauwkeurig in de gaten. Ik ben er wel vrij zeker van dat de GT met de extra opening tot op wat hogere temperatuur comfortabel blijft. Maar erg warm is het nog niet geweest.
Antwoord }


Berichten in dit topic
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door TheoZw - 15-May-2024, 09:29 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Arend-Jan - 15-May-2024, 09:53 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 15-May-2024, 12:30 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door 365cycle - 15-May-2024, 12:53 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Frutsel - 15-May-2024, 01:16 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door 365cycle - 15-May-2024, 01:25 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 15-May-2024, 02:39 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door 365cycle - 15-May-2024, 03:32 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 16-May-2024, 09:29 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 22-May-2024, 11:21 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 16-Jun-2024, 12:05 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Arend-Jan - 16-Jun-2024, 06:41 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door 365cycle - 16-Jun-2024, 10:14 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door twilwel - 17-Jun-2024, 12:53 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 17-Jun-2024, 04:19 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Arend-Jan - 17-Jun-2024, 09:22 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door 365cycle - 18-Jun-2024, 06:55 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 25-Jun-2024, 08:54 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Hardloper - 25-Jun-2024, 09:24 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 25-Jun-2024, 09:47 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Frutsel - 26-Jun-2024, 12:45 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 26-Jun-2024, 01:50 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Arend-Jan - 26-Jun-2024, 04:30 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Frutsel - 26-Jun-2024, 07:20 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Veloquest - 27-Jun-2024, 12:27 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Hardloper - 27-Jun-2024, 10:01 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Arend-Jan - 28-Jun-2024, 06:01 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Arend-Jan - 26-Jun-2024, 10:44 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 27-Jun-2024, 08:16 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door datakneder - 27-Jun-2024, 09:17 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 27-Jun-2024, 11:49 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door 365cycle - 28-Jun-2024, 02:22 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door TimSch - 04-Aug-2025, 09:51 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Frutsel - 04-Aug-2025, 12:41 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 07:52 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door TimSch - 05-Aug-2025, 11:37 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 05-Aug-2025, 05:25 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door TimSch - 05-Aug-2025, 05:37 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 10:28 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 05-Aug-2025, 11:10 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Arend-Jan - 06-Aug-2025, 06:34 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 06-Aug-2025, 09:57 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door NielsKo - 29-Sep-2025, 10:37 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 29-Sep-2025, 01:37 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Veloquest - 29-Sep-2025, 03:49 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Frutsel - 29-Sep-2025, 12:59 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Veloquest - 30-Sep-2025, 02:27 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door NielsKo - 30-Sep-2025, 11:16 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM