Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Requiem
#7
Jammer voor de Quest, maar goed dat je er zelf goed vanaf gekomen bent.
Heb je/kunnen wij er nog iets van kunnen leren of was het gewoon het voordeel dat je in een dichte fiets zat?
Het zal toch een behoorlijke klap geweest zijn dat de Quest total loss verklaard is.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Requiem - door Niels van der Wal - 30-Jul-2018, 09:15 PM
RE: Requiem - door ErikvanD - 30-Jul-2018, 09:29 PM
RE: Requiem - door Coen__ - 04-Aug-2018, 12:46 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 05-Aug-2018, 08:06 AM
RE: Requiem - door Marnix - 30-Jul-2018, 09:30 PM
RE: Requiem - door Lopopodium - 30-Jul-2018, 09:42 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 30-Jul-2018, 09:46 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 31-Jul-2018, 09:29 AM
RE: Requiem - door Hoekie - 31-Jul-2018, 09:38 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 31-Jul-2018, 10:14 AM
RE: Requiem - door PietV* - 01-Aug-2018, 07:24 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 02-Aug-2018, 08:04 AM
RE: Requiem - door PietV* - 02-Aug-2018, 01:44 PM
RE: Requiem - door cnarcnar - 19-Aug-2018, 02:13 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 19-Aug-2018, 06:47 PM
RE: Requiem - door cnarcnar - 19-Aug-2018, 07:19 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 19-Aug-2018, 11:41 PM
RE: Requiem - door Hoekie - 20-Aug-2018, 12:04 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 20-Aug-2018, 09:14 AM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 19-Aug-2018, 08:57 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 20-Aug-2018, 09:58 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 20-Aug-2018, 10:02 PM
RE: Requiem - door Roef Veerman - 20-Aug-2018, 09:34 PM
RE: Requiem - door Lopopodium - 20-Aug-2018, 10:45 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 30-Aug-2018, 02:27 PM
RE: Requiem - door PietV* - 30-Aug-2018, 11:46 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 11-Oct-2018, 03:24 PM
RE: Requiem - door Hoekie - 11-Oct-2018, 10:10 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 12-Oct-2018, 10:00 AM
RE: Requiem - door Fietsbennie - 12-Oct-2018, 10:07 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 12-Oct-2018, 11:39 AM
RE: Requiem - door ErikvanD - 11-Oct-2018, 04:17 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2018, 08:17 PM
RE: Requiem - door Roepers - 11-Oct-2018, 09:54 PM
RE: Requiem - door Roef Veerman - 12-Oct-2018, 12:55 PM
RE: Requiem - door Hoekie - 12-Oct-2018, 01:21 PM
RE: Requiem - door GertBr - 12-Oct-2018, 01:57 PM
RE: Requiem - door ErikvanD - 12-Oct-2018, 06:04 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 12-Oct-2018, 06:20 PM
RE: Requiem - door Luapretep - 12-Oct-2018, 06:51 PM
RE: Requiem - door Lopopodium - 13-Oct-2018, 12:30 AM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 13-Oct-2018, 08:27 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 21-Oct-2018, 08:49 AM
RE: Requiem - door Hoekie - 21-Oct-2018, 12:47 PM
RE: Requiem - door Roepers - 21-Oct-2018, 01:10 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2018, 02:22 PM
RE: Requiem - door ErikvanD - 21-Oct-2018, 10:24 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 22-Oct-2018, 09:35 AM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 22-Oct-2018, 10:32 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM