Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe ligfietser (of te klein?)
#1
Mijn naam is Rob en ik kom uit Amersfoort.

Voorheen deed ik alles op de motorfiets (door weer en wind) maar omdat ik Amsterdam als werkplek heb ingewisseld voor Huizen (21 km) heb ik besloten de motor te laten staan en wat vaker te fietsen.

Dat doe ik nu per MTB. Daarmee haal ik snelheden van gemiddeld 25 km/u (onder goede omstandigheden).
Nu werd ik een paar weken terug ingehaald door een ligfietser  Cool

Eerlijk gezegd moet ik niet zoveel hebben van racefietsers maar ligfietsen lijkt me wel wat!
Dus wat ingelezen en hier en daar wat info gevraagd... en vandaag eens een proefrit gemaakt (op een Challenge Hurricane)

Was ff wennen, rechtdoor ging al vrij snel prima... bochten nog wat instabiel.
Helaas toch niet gekocht. Ik was er met mijn net geen 1.70 namelijk te klein voor  Doh Doh

De verkoper had het neusstuk op zijn kortst gezet, maar helaas. Scheelt net een paar cm.
Hij gaf als tip om een stuk van het neusstuk af te zagen, maar dat vind ik niet zo'n goede optie.

Nu dus rustig verder zoeken naar een model dat voor kortere mensen ook geschikt is.
(tips welkom!)
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door Robbie - 30-Jul-2018, 09:57 PM
RE: Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door Lopopodium - 30-Jul-2018, 10:06 PM
RE: Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door JarnoH - 30-Jul-2018, 11:01 PM
RE: Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door -Nico- - 31-Jul-2018, 12:03 AM
RE: Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door ErikvanD - 31-Jul-2018, 05:53 AM
RE: Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door PietV* - 31-Jul-2018, 08:25 AM
RE: Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door Robbie - 31-Jul-2018, 10:18 PM
RE: Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door Lopopodium - 31-Jul-2018, 10:27 PM
RE: Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door Robbie - 06-Aug-2018, 11:42 AM
RE: Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door Bert_Rijssen - 09-Aug-2018, 11:00 AM
RE: Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door Robbie - 07-Aug-2018, 03:40 PM
RE: Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door Roef Veerman - 08-Aug-2018, 02:27 PM
RE: Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door Roepers - 08-Aug-2018, 10:37 PM
RE: Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door Robbie - 09-Aug-2018, 12:20 PM
RE: Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door amararock - 15-Aug-2018, 11:14 PM
RE: Nieuwe ligfietser (of te klein?) - door Fietsbennie - 31-Aug-2019, 03:27 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM