Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strada of Mango?
#6
Ik meen me te herinneren dat de door velen geliefde F-Lites niet als voorbanden in een Mango gemonteerd kunnen worden door de vorm van de wielkasten, maar dat dat bij een Strada wel kan.

Verder nog niet genoemd volgens mij:
- Mango heeft meer bagage capaciteit dan een Strada door de kleinere wielkast achter
- Maar 1 type reserveband nodig in de Mango omdat alle wielen gelijk zijn.
- Nog eentje waar ik niet zeker van ben: door de tussenas in de Mango kan je redelijk eenvoudig een naafversnelling ala rohloff toepassen. 


Ik heb tijdens een opstapdag een keer in een Mango gereden, terwijl ik op dat moment zelf een Quest had. Ik vond het verschil qua rijden niet enorm groot. Als je veel door de stad moet, zou ik inderdaad kiezen voor open wielkasten en Quest en QV laten staan. In ieder geval dat is mijn ervaring, ik hoef niet heel veel door de stad, maar ben toch erg blij met de kleinere draaicirkel van mijn DF tov de Questen die ik gehad heb.

Maar ga vooral proefrijden. Een beste fiets is er niet, alleen een fiets die het beste bij jou past en dat zal je toch zelf moeten ervaren.

Succes met je keuze.


Groet,
Johan
Antwoord }
Bedankt door: Ben_Mango_rijder


Berichten in dit topic
Strada of Mango? - door michiel - 20-Apr-2017, 07:39 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 20-Apr-2017, 08:18 PM
RE: Strada of Mango? - door emgaron - 20-Apr-2017, 08:47 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 20-Apr-2017, 10:00 PM
RE: Strada of Mango? - door emgaron - 20-Apr-2017, 11:42 PM
RE: Strada of Mango? - door Johan. - 21-Apr-2017, 12:43 PM
RE: Strada of Mango? - door emgaron - 21-Apr-2017, 09:10 PM
RE: Strada of Mango? - door michiel - 21-Apr-2017, 06:01 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 21-Apr-2017, 07:03 PM
RE: Strada of Mango? - door michiel - 21-Apr-2017, 07:19 PM
RE: Strada of Mango? - door Roepers - 21-Apr-2017, 07:21 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 21-Apr-2017, 07:40 PM
RE: Strada of Mango? - door Coen__ - 23-Apr-2017, 05:23 AM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 09:01 AM
RE: Strada of Mango? - door Johan. - 23-Apr-2017, 09:22 AM
RE: Strada of Mango? - door Coen__ - 23-Apr-2017, 09:54 PM
RE: Strada of Mango? - door emgaron - 23-Apr-2017, 10:46 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 09:35 AM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 10:02 PM
RE: Strada of Mango? - door Coen__ - 23-Apr-2017, 10:16 PM
RE: Strada of Mango? - door BeruRoniki - 24-Apr-2017, 06:57 PM
RE: Strada of Mango? - door Coen__ - 24-Apr-2017, 07:03 PM
RE: Strada of Mango? - door BeruRoniki - 24-Apr-2017, 07:34 PM
RE: Strada of Mango? - door Coen__ - 25-Apr-2017, 01:01 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2017, 02:01 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM