Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Luchthapper in neusdeksel MilanSL?
#6
(15-May-2024, 12:53 PM)365cycle schreef:
(15-May-2024, 12:30 PM)Gideonaut schreef: Is er toevallig ook zoiets voor de dfxl?
Als dit over de service hatch gaat tenminste?
In ieder geval niet direct uit Roemenië. Ik had eerder wel zo'n dekseltje met luchthapper en slang, maar heb dat aan Frutsel gegeven aangezien ik zelf nooit met toerkap in de DF rijd. Weet niet of het zelfbrouw van Carsten (vorige eigenaar) is, of dat er een partij is die ze zo maakt. 
Momenteel vind ik het vrij benauwd, ik heb het neusdeksel nu ook gewoon uit de DF (de Bülk staat ff in Dronten voor groot onderhoud). Tenzij de wind ongunstig staat heb je daar weinig last van, pas vanaf 50 km/h merk ik dat er wel héél veel extra vermogen in moet om nog te versnellen. Zijwindgevoeligheid neemt daardoor trouwens wel flink toe.

Het is m.i. zelfbouw; het 'duct' gedeelte zit niet zo lekker in elkaar. De hoeveelheid extra lucht/koeling die je krijgt vind ik tegenvallen. Als je met een toerkap zou rijden maakt het misschien wat uit, maar voordat ik die gebruik moet het wel extreem prutsweer zijn, en dan wil je weer geen extra waterinlaat hebben...
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door TheoZw - 15-May-2024, 09:29 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Arend-Jan - 15-May-2024, 09:53 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 15-May-2024, 12:30 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door 365cycle - 15-May-2024, 12:53 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Frutsel - 15-May-2024, 01:16 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door 365cycle - 15-May-2024, 01:25 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 15-May-2024, 02:39 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door 365cycle - 15-May-2024, 03:32 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 16-May-2024, 09:29 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 22-May-2024, 11:21 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 16-Jun-2024, 12:05 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Arend-Jan - 16-Jun-2024, 06:41 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door 365cycle - 16-Jun-2024, 10:14 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door twilwel - 17-Jun-2024, 12:53 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 17-Jun-2024, 04:19 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Arend-Jan - 17-Jun-2024, 09:22 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door 365cycle - 18-Jun-2024, 06:55 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 25-Jun-2024, 08:54 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Hardloper - 25-Jun-2024, 09:24 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 25-Jun-2024, 09:47 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Frutsel - 26-Jun-2024, 12:45 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 26-Jun-2024, 01:50 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Arend-Jan - 26-Jun-2024, 04:30 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Frutsel - 26-Jun-2024, 07:20 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Veloquest - 27-Jun-2024, 12:27 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Hardloper - 27-Jun-2024, 10:01 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Arend-Jan - 28-Jun-2024, 06:01 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Arend-Jan - 26-Jun-2024, 10:44 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 27-Jun-2024, 08:16 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door datakneder - 27-Jun-2024, 09:17 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 27-Jun-2024, 11:49 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door 365cycle - 28-Jun-2024, 02:22 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door TimSch - 04-Aug-2025, 09:51 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Frutsel - 04-Aug-2025, 12:41 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 07:52 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door TimSch - 05-Aug-2025, 11:37 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 05-Aug-2025, 05:25 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door TimSch - 05-Aug-2025, 05:37 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 10:28 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 05-Aug-2025, 11:10 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Arend-Jan - 06-Aug-2025, 06:34 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Jeroen S - 06-Aug-2025, 09:57 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door NielsKo - 29-Sep-2025, 10:37 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Gideonaut - 29-Sep-2025, 01:37 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Veloquest - 29-Sep-2025, 03:49 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Frutsel - 29-Sep-2025, 12:59 PM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door Veloquest - 30-Sep-2025, 02:27 AM
RE: Luchthapper in neusdeksel MilanSL? - door NielsKo - 30-Sep-2025, 11:16 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM