Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Quest "opbokken"
#20
...bij dezen de foto van de voorbladen.
(10-May-2024, 07:45 PM)Gideonaut schreef: Cassette ziet er nog bruikbaar uit, redelijk even tanden, crankset is te wazig, maar ziet er aardig puntig uit? Maar als je die gaat vervangen dan kan je net zo goed alles vervangen
(10-May-2024, 07:52 PM)Tom Fekkes schreef: Je ketting is versleten. [...]Je grote blad is toch wel ingesleten. Als je de boel als nieuw wilt hebben zou ik ook de tandwielen voor vervangen.
(10-May-2024, 08:56 PM)Martin van Mourik schreef: De cassette en voorbladen vind ik er nog redelijk bruikbaar uitzien.
(10-May-2024, 11:16 PM)Bob Hagendijk schreef: lijkt je grote voorblad erg puntig. [...]  Tandwielen voor kunnen normaal per stuk vervangen worden dus je hoeft niet alles te doen. Cassette ziet er goed uit afgezien van de viezigheid.
(11-May-2024, 11:38 AM)Jeroen S schreef: Als je de ketting vervangt, dan ook de cassette vervangen. Die slijten op elkaar in.[...]
]Als je dan toch bezig bent zou ik ook de buisjes even goed schoonmaken, of zonodig vervangen.
Dat de ketting vervangen zou moeten worden vermoedde ik al.
Als het kan laat ik de casette natuurlijk liever zitten want dat scheelt veeul werk.
Welke buisjes bedoel je? die waar de ketting doorheen glijdt?

[Afbeelding: IMG_1096.JPG]
[Afbeelding: IMG_1097.JPG]
Quest 506 carbon
(Sparkman & Stephens 30' Antilla 200)
http://www.aelixihr.org
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Quest "opbokken" - door =oNNo= - 12-Oct-2023, 05:07 PM
RE: Quest "opbokken" - door Peter de Rond - 12-Oct-2023, 05:15 PM
RE: Quest "opbokken" - door Niels van der Wal - 12-Oct-2023, 07:08 PM
RE: Quest "opbokken" - door 365cycle - 12-Oct-2023, 06:52 PM
RE: Quest "opbokken" - door Jeroen S - 15-Oct-2023, 09:37 PM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 04-Nov-2023, 09:00 AM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 10-May-2024, 03:50 PM
RE: Quest "opbokken" - door Tom Fekkes - 10-May-2024, 07:52 PM
RE: Quest "opbokken" - door ZoefZoef - 10-May-2024, 04:01 PM
RE: Quest "opbokken" - door Wim -de roetsende - 10-May-2024, 06:59 PM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 10-May-2024, 07:42 PM
RE: Quest "opbokken" - door Gideonaut - 10-May-2024, 07:45 PM
RE: Quest "opbokken" - door Willeke_IGKT - 10-May-2024, 08:26 PM
RE: Quest "opbokken" - door Hoekie - 10-May-2024, 08:28 PM
RE: Quest "opbokken" - door Martin van Mourik - 10-May-2024, 08:56 PM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 10-May-2024, 09:35 PM
RE: Quest "opbokken" - door Willeke_IGKT - 10-May-2024, 10:33 PM
RE: Quest "opbokken" - door Bob Hagendijk - 10-May-2024, 11:16 PM
RE: Quest "opbokken" - door Jeroen S - 11-May-2024, 11:38 AM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 12-May-2024, 01:47 PM
RE: Quest "opbokken" - door Jeroen S - 12-May-2024, 09:18 PM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 13-May-2024, 08:10 PM
RE: Quest "opbokken" - door Martin van Mourik - 13-May-2024, 09:55 PM
RE: Quest "opbokken" - door Gideonaut - 13-May-2024, 10:17 PM
RE: Quest "opbokken" - door 365cycle - 14-May-2024, 09:16 AM
RE: Quest "opbokken" - door Frutsel - 14-May-2024, 09:40 AM
RE: Quest "opbokken" - door Peter de Rond - 14-May-2024, 09:42 AM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 14-May-2024, 10:43 AM
RE: Quest "opbokken" - door Jeroen S - 14-May-2024, 07:00 PM
RE: Quest "opbokken" - door Bob Hagendijk - 14-May-2024, 07:41 PM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 14-May-2024, 09:12 PM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 16-May-2024, 11:03 AM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 27-May-2024, 03:18 PM
RE: Quest "opbokken" - door Raymond - 28-May-2024, 09:28 AM
RE: Quest "opbokken" - door melle z - 28-May-2024, 10:10 AM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 28-May-2024, 11:41 AM
RE: Quest "opbokken" - door Raymond - 28-May-2024, 12:45 PM
RE: Quest "opbokken" - door Jeroen S - 28-May-2024, 06:30 PM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 27-Jun-2024, 05:25 PM
RE: Quest "opbokken" - door Hardloper - 27-Jun-2024, 07:33 PM
RE: Quest "opbokken" - door Jeroen S - 27-Jun-2024, 11:24 PM
RE: Quest "opbokken" - door Hardloper - 28-Jun-2024, 09:49 AM
RE: Quest "opbokken" - door Bacchus - 28-Jun-2024, 08:30 AM
RE: Quest "opbokken" - door Bob Hagendijk - 28-Jun-2024, 09:42 AM
RE: Quest "opbokken" - door Jeroen S - 30-Jun-2024, 11:44 AM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 05-Jul-2024, 01:53 PM
RE: Quest "opbokken" - door Wim -de roetsende - 05-Jul-2024, 03:35 PM
RE: Quest "opbokken" - door Jeroen S - 05-Jul-2024, 09:55 PM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 06-Jul-2024, 04:11 PM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 15-Jul-2024, 11:33 AM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 16-Jul-2024, 03:52 PM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 20-Jul-2024, 05:52 PM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 21-Jul-2024, 04:24 PM
RE: Quest "opbokken" - door Jeroen S - 21-Jul-2024, 04:31 PM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 21-Jul-2024, 04:49 PM
RE: Quest "opbokken" - door =oNNo= - 03-Sep-2024, 06:18 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM