Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naar welke muziek luister je?
#4
Volgens mijn oudste 'schone zoon' heb ik de muzieksmaak van een tienermeisje.

Misschien moet ik het hier dus maar helemaal niet melden.

Mijn smaak is zeer divers. 
Soms vind ik de tekst het belangrijkste, een andere keer de melodie en soms weet ik zelf niet waarom een nummer mij zo raakt. Dat heb ik bijvoorbeeld bij de vertolking van My Way door Herman Brood. Schitterend  Heart 

Queen is een oude liefde die nog steeds een plekje in mijn muziekhart heeft.
Ik luister echter ook naar Froukje, S10, Meau, Bente, Maaike Ouboter.
Ed Sheeran, Anouk, London Grammar, Miss Montreal, Måneskin, Adele, Stromae, Billie Eilish, Racoon, Wyke van Weelden, CLANN, Sinead O'Connor en K's Choice staan ook in mijn playlist.
Naar de gitaarmuziek van Jacob Gurevitsch kan ik echter ook uren luisteren.
Hier laat ik het maar even bij.

Oh ja, in de tekst van Europapa van Joost Klein zitten ook pareltjes: "Ik ben echt alles kwijt, behalve de tijd." En lees ook vooral de tekst van zijn Outro.

Zoals ik al zei: zeer divers. 
Waar ik naar luister is afhankelijk van mijn gemoedstoestand, tijdstip van de dag, enz.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie , Oliver


Berichten in dit topic
Naar welke muziek luister je? - door Oliver - 03-May-2024, 09:10 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door ZoefZoef - 03-May-2024, 09:44 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Hardloper - 03-May-2024, 09:46 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Wim -de roetsende - 03-May-2024, 10:00 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Hardloper - 03-May-2024, 10:09 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Lopopodium - 03-May-2024, 10:03 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door melle z - 03-May-2024, 10:50 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Frutsel - 03-May-2024, 11:57 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Oliver - 03-May-2024, 11:21 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door LigZeeuw - 03-May-2024, 10:09 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Willeke_IGKT - 03-May-2024, 10:42 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Fietsbennie - 03-May-2024, 10:59 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door voodoo - 04-May-2024, 12:01 AM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Jeroen S - 04-May-2024, 01:07 AM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Hoekie - 04-May-2024, 10:37 AM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Theo Mol - 04-May-2024, 11:02 AM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Roepers - 04-May-2024, 02:40 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Fietsbennie - 04-May-2024, 06:19 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Oliver - 05-May-2024, 10:11 AM
RE: Naar welke muziek luister je? - door berth9999 - 06-May-2024, 09:59 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Frutsel - 07-May-2024, 12:00 AM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Bob Hagendijk - 07-May-2024, 12:33 AM
RE: Naar welke muziek luister je? - door melle z - 08-May-2024, 01:02 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Tom Fekkes - 06-May-2024, 10:26 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door 365cycle - 06-May-2024, 11:17 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Willeke_IGKT - 07-May-2024, 08:17 AM
RE: Naar welke muziek luister je? - door 365cycle - 07-May-2024, 10:42 AM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Atrike - 07-May-2024, 11:51 AM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Bart Verbeek - 07-May-2024, 12:10 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Hardloper - 08-May-2024, 02:50 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door 365cycle - 08-May-2024, 04:33 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door berth9999 - 08-May-2024, 10:02 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Bob Hagendijk - 08-May-2024, 10:10 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door berth9999 - 08-May-2024, 10:26 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Tom Fekkes - 08-May-2024, 08:30 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Hardloper - 08-May-2024, 08:56 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door melle z - 09-May-2024, 09:59 AM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Oliver - 09-May-2024, 11:09 AM
RE: Naar welke muziek luister je? - door 365cycle - 09-Nov-2024, 12:23 AM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Veloquest - 09-Nov-2024, 01:37 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Hardloper - 09-Nov-2024, 01:39 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door bucovaina - 09-Nov-2024, 07:58 AM
RE: Naar welke muziek luister je? - door datakneder - 09-Nov-2024, 11:26 AM
RE: Naar welke muziek luister je? - door bucovaina - 09-Nov-2024, 01:01 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Jeroen S - 09-Nov-2024, 12:19 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Fietsbennie - 09-Nov-2024, 12:37 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door PieterTrapt - 09-Nov-2024, 01:52 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door Oliver - 09-Nov-2024, 02:19 PM
RE: Naar welke muziek luister je? - door PieterTrapt - 09-Nov-2024, 03:10 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM