Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strada of Mango?
#5
(20-Apr-2017, 10:00 PM)Wim -de roetsende schreef: Of de nieuwere Mango dezelfde verbeteringen heeft ondergaan als de Quest/Strada/XS weet ik niet, maar ik vind de basis van de Strada beter.

Dingen waar ik van weet:
  • Tweede ketting links i.p.v. rechts
  • Andere bevestiging van het frame in de neus
  • Andere zit en zitsteun (flexibler aan te passen), kan ook in oude Mango (heb ik gedaan)
  • Verbeterde kettingloop (onder meer door de vorige eigenaar van mijn Mango (Jörg Basler) mede-bedacht - dus mijn Mango heeft het al)
  • Sinds 2014 verbeterde stuurplaten wat de sturing kennelijk een stuk stabieler maakt. Ga ik binnenkort waarschijnlijk ook monteren
  • Sportdekseloptie
  • Mango Plus vs. Mango Sport (vorm van het achterste gedeelte)
  • En kennelijk is er inmiddels zelfs een optie om een verlengde staart te laten plaatsen
Misschien kan iemand een vergelijkbare lijst voor Quest en Co maken.

Cheerio,
Tho-ik vind de QuattroVelo ook eeerg leuk-mas
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Strada of Mango? - door michiel - 20-Apr-2017, 07:39 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 20-Apr-2017, 08:18 PM
RE: Strada of Mango? - door emgaron - 20-Apr-2017, 08:47 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 20-Apr-2017, 10:00 PM
RE: Strada of Mango? - door emgaron - 20-Apr-2017, 11:42 PM
RE: Strada of Mango? - door Johan. - 21-Apr-2017, 12:43 PM
RE: Strada of Mango? - door emgaron - 21-Apr-2017, 09:10 PM
RE: Strada of Mango? - door michiel - 21-Apr-2017, 06:01 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 21-Apr-2017, 07:03 PM
RE: Strada of Mango? - door michiel - 21-Apr-2017, 07:19 PM
RE: Strada of Mango? - door Roepers - 21-Apr-2017, 07:21 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 21-Apr-2017, 07:40 PM
RE: Strada of Mango? - door Coen__ - 23-Apr-2017, 05:23 AM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 09:01 AM
RE: Strada of Mango? - door Johan. - 23-Apr-2017, 09:22 AM
RE: Strada of Mango? - door Coen__ - 23-Apr-2017, 09:54 PM
RE: Strada of Mango? - door emgaron - 23-Apr-2017, 10:46 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 09:35 AM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 10:02 PM
RE: Strada of Mango? - door Coen__ - 23-Apr-2017, 10:16 PM
RE: Strada of Mango? - door BeruRoniki - 24-Apr-2017, 06:57 PM
RE: Strada of Mango? - door Coen__ - 24-Apr-2017, 07:03 PM
RE: Strada of Mango? - door BeruRoniki - 24-Apr-2017, 07:34 PM
RE: Strada of Mango? - door Coen__ - 25-Apr-2017, 01:01 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2017, 02:01 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM