Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gratis
#24
(04-Apr-2024, 01:53 PM)365cycle schreef: Ik snap dat wel. Bij een kringloopwinkel heb je de drempel dat ze ook best vaak prima spullen weigeren. Ik heb er ook al eens heen gebeld, zeggen ze "kom maar langs". Vervolgens sta je daar en krijg je "we hebben genoeg van dit soort tafels, dus deze mag je weer meenemen" te horen. Er was niks mis mee he, maar het was inderdaad wel zo'n typische degelijke donkere eikenhout kringloop-eettafel. 
Kan je weer terug met je zut, maar heb je ondertussen wel een bus gehuurd en afgetankt om het daar te krijgen.

Bij het milieupark in Nijmegen staat de kringloop gewoon met een bus. Willen ze het niet dan gooi je het alsnog in de container. Best een goede methode om dit tegen te gaan.

(04-Apr-2024, 01:53 PM)365cycle schreef: "ja we wilden eens wat anders dus hebben voor ons nieuwe huis alles nieuw gekocht, en geen tijd om Marktplaats af te wachten".  Rolleyes

Excellent voorbeeld van de wegwerpmaatschappij die we geworden zijn. Dat is de economische groei die we nastreven, zodat we sneller meer meuk kunnen wegflikkeren.  Sick

2020 Challenge Chamsin 26" met Rohloff | 2012 Hase Pino met Rohloff | 2014 AZOR Texel | 2012 Brompton
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Gratis - door Wim -de roetsende - 15-Dec-2023, 01:28 PM
RE: Gratis - door ZoefZoef - 15-Dec-2023, 01:38 PM
RE: Gratis - door Gideonaut - 15-Dec-2023, 01:54 PM
RE: Gratis - door ZoefZoef - 15-Dec-2023, 02:55 PM
RE: Gratis - door Lopopodium - 15-Dec-2023, 02:14 PM
RE: Gratis - door Gideonaut - 15-Dec-2023, 02:37 PM
RE: Gratis - door Willeke_IGKT - 15-Dec-2023, 03:31 PM
RE: Gratis - door Hoekie - 15-Dec-2023, 04:47 PM
RE: Gratis - door Gideonaut - 15-Dec-2023, 04:54 PM
RE: Gratis - door melle z - 15-Dec-2023, 05:52 PM
RE: Gratis - door LigZeeuw - 15-Dec-2023, 08:26 PM
RE: Gratis - door ZoefZoef - 16-Dec-2023, 01:23 PM
RE: Gratis - door LigZeeuw - 16-Dec-2023, 01:28 PM
RE: Gratis - door ZoefZoef - 16-Dec-2023, 01:38 PM
RE: Gratis - door Hardloper - 16-Dec-2023, 05:15 PM
RE: Gratis - door Lopopodium - 15-Dec-2023, 09:17 PM
RE: Gratis - door Gideonaut - 15-Dec-2023, 09:28 PM
RE: Gratis - door Wim -de roetsende - 16-Dec-2023, 12:35 AM
RE: Gratis - door De tovenaar - 04-Apr-2024, 10:00 AM
RE: Gratis - door Willeke_IGKT - 04-Apr-2024, 10:20 AM
RE: Gratis - door Lopopodium - 04-Apr-2024, 01:10 PM
RE: Gratis - door 365cycle - 04-Apr-2024, 01:53 PM
RE: Gratis - door Raymond - 04-Apr-2024, 03:16 PM
RE: Gratis - door 365cycle - 04-Apr-2024, 03:45 PM
RE: Gratis - door Willeke_IGKT - 04-Apr-2024, 01:33 PM
RE: Gratis - door Gideonaut - 04-Apr-2024, 03:46 PM
RE: Gratis - door martinus - 04-Apr-2024, 04:32 PM
RE: Gratis - door Willeke_IGKT - 04-Apr-2024, 10:28 PM
RE: Gratis - door ZoefZoef - 04-Apr-2024, 11:53 PM
RE: Gratis - door Fietsbennie - 05-Apr-2024, 07:04 AM
RE: Gratis - door Wim -de roetsende - 05-Apr-2024, 08:16 AM
RE: Gratis - door De tovenaar - 08-Apr-2024, 12:48 AM
RE: Gratis - door ZoefZoef - 08-Apr-2024, 05:07 PM
RE: Gratis - door Gideonaut - 08-Apr-2024, 12:59 AM
RE: Gratis - door Josligfiets - 08-Apr-2024, 11:01 AM
RE: Gratis - door Gideonaut - 08-Apr-2024, 11:56 AM
RE: Gratis - door Willeke_IGKT - 08-Apr-2024, 06:51 AM
RE: Gratis - door Gideonaut - 08-Apr-2024, 06:11 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM