03-Apr-2024, 08:37 AM
(02-Apr-2024, 08:43 PM)Tijanus schreef: Tenzij het coördinatenstelsel van de G-sensor niet helemaal overeenkomt met het dashcambeeld. Als Y nu voor/achter is, maar 'onder/boven' min of meer halverwege X en Z, dan zou de sensor in rust ongeveer 0.7 G - 0.0 G - 0.7 G moeten aangeven. Als nu de feitelijke displaywaarden de gemeten maxima (in absolute G) over de laatste halve seconde ofzo zijn, dan zou er over een euh, 'dynamisch' parcours wel iets uit kunnen komen als vertoond in het filmpje.
Waarom die G-sensor 45 graden gedraaid zou zijn ten opzichte van het dashcambeeld is me dan wel een raadsel. Wellicht een keer echt veel te hard over zo'n drempel gereden...?
Ah goed out-of-the-box/frame gedacht! Ik had zo maar even aangenomen - ja, ...assumption... - dat het assenstelsel wel uitgelijnd zou zijn met het camerabeeld, los van welke as dan precies welke is.
Nu blijkt dat niet alleen de sensor wellicht niet in de camera zit, maar ook nog eens een flinke klap heeft gehad
