Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mijn oude ligger mag weg
#34
Ik zie ook geen probleem.

Ik schreef hierboven namelijk al:
Iedereen mag toch gewoon fietsen kopen en verkopen, waarom dan iedere keer een andere naam kiezen?


Het gaat mij om het feit dat hij iedere keer fietsten te koop aanbiedt onder een andere naam. Dat zorgt bij mij voor een raar gevoel. Net of je iets te verbergen hebt.

Ik vind het nogmaals prima dat deze man in fietsen handelt. Daar gaat het mij dus niet om. Ik noemde hierboven ook al dat ik het zelfs knap vind dat hij iedere keer van die mooie ligfietsen te koop heeft.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 24-May-2018, 10:02 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 24-May-2018, 11:04 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door ErikvanD - 25-May-2018, 06:14 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 26-May-2018, 01:48 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 27-May-2018, 12:09 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Coen__ - 02-Jun-2018, 02:19 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 27-May-2018, 05:38 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Roepers - 28-May-2018, 09:06 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 28-May-2018, 11:27 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Roepers - 28-May-2018, 11:54 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 28-May-2018, 03:45 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 28-May-2018, 05:34 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 28-May-2018, 05:54 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door PietV* - 30-May-2018, 02:03 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 31-May-2018, 07:16 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door ErikvanD - 31-May-2018, 07:29 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 31-May-2018, 10:07 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door ErikvanD - 01-Jun-2018, 08:51 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 01-Jun-2018, 10:36 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Keeshond - 01-Jun-2018, 04:00 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door PietV* - 01-Jun-2018, 05:21 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 01-Jun-2018, 11:18 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 03-Jun-2018, 02:01 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 03-Jun-2018, 11:48 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 10-Jun-2018, 08:38 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 10-Jun-2018, 10:59 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 10-Jun-2018, 11:44 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 11-Jun-2018, 10:53 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Coen__ - 14-Jun-2018, 05:01 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Roepers - 14-Jun-2018, 08:30 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 24-Jun-2018, 01:03 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 22-Jun-2018, 04:24 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door pietermels1979 - 24-Jun-2018, 01:12 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 24-Jun-2018, 06:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM