Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Navigatie
#32
(20-Feb-2024, 06:07 PM)Hardloper schreef: Voor jullie inderdaad niet nodig.
De vraag kwam volgens mij voort uit een opmerking van Willeke, da's niet een persoon waarvan ik verwacht dat ze keihard gaat intervallen om sterker te worden idd.

(20-Feb-2024, 06:07 PM)Hardloper schreef: Maar ik ga waarschijnlijk wel uitgebreider met trainingen aan de slag dan de gemiddelde onder ons. En leuk dat je allemaal andere sites hebt, maar ik heb graag mijn Loop / Kayak / Velomobiel / etc etc bij elkaar. En dat ik kan zien hoe getraind ik ben. Interval training doe ik nooit per Velomobiel.
Idem hier hoor, eerder was het daardoor nog interessant om te betalen voor Strava. Inmiddels heb ik dus een Garmin horloge en fietscomputer en komt alles óók daar samen. En idd dan ook van lopen, kayak, gewoon fietsen en velomobiel.
Wat betreft die velomobiel: Voor mij is het juist wél interessant om daarin te intervallen, omdat ik er ook voor wil trainen om daarin sneller te zijn. Echter loopt het tempo dan ook al gauw hoog op. 

Waar ik Garmin (en eigenlijk vrijwel alles dat met fietsen te maken heeft) niet handig in vind, is dat ze er vanuit gaan dat je alléén fietst om te trainen.
Maak je dus een trainingsschema, dan zitten er ook volle rustdagen in; Die kan ik me niet permitteren, want ook op rustdagen moet ik weleens weg. 
Zit er een bepaalde specifieke training tussen, dan wordt er nooit rekening gehouden met ritten die op die dag nou eenmaal moeten. Het is best mogelijk om een trainingsschema te combineren met bepaalde regelmatige ritten of een agenda, maar wat dat betreft zijn eigenlijk alle fietscomputers op dit moment ongeschikt.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT , Hoekie


Berichten in dit topic
Navigatie - door 365cycle - 18-Feb-2024, 04:03 AM
RE: [split] Vandaag ben ik niet blij omdat.....Navigatie - door 365cycle - 20-Feb-2024, 07:11 PM
RE: Navigatie - door Lopopodium - 21-Feb-2024, 12:22 PM
RE: Navigatie - door 365cycle - 21-Feb-2024, 12:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Feb-2024, 02:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-Feb-2024, 11:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-Feb-2024, 05:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-Feb-2024, 05:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 20-Feb-2024, 05:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Feb-2024, 05:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-Feb-2024, 10:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 18-Feb-2024, 07:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 18-Feb-2024, 08:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 18-Feb-2024, 08:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 18-Feb-2024, 09:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Feb-2024, 11:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Feb-2024, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 18-Feb-2024, 11:56 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM