Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe door een stad navigeren?
#29
(19-Feb-2024, 09:25 AM)Victor schreef:
Wim -de roetsende schreef:Ik wil graag van Laren langs de N332 naar Lochem en dan langs de N346 richting Delden.
Als je dat al weet, waarom dan de routeplanner gebruiken?

Als voorbeeld. Om te laten zien dat die planner niet fijn werkt. Zoals eerder gezegd, ik gebruik zo'n ding alleen als ik snel van A naar B wil.

99% van mijn fietsbewegingen doe ik zonder planner. Gewoon fietsen en kijken waar ik terechtkom en daardoor leer ik overal de weg.



Of dacht je serieus dat ik op een bekende weg zo'n ding zou gebruiken  Big Grin  thumb
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Fietsbennie


Berichten in dit topic
Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 11:20 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Willeke_IGKT - 18-Feb-2024, 12:00 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door datakneder - 18-Feb-2024, 01:24 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Lopopodium - 18-Feb-2024, 01:34 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 02:21 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 18-Feb-2024, 02:26 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door JanBurp - 18-Feb-2024, 06:39 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Fietsbennie - 18-Feb-2024, 08:30 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Roepers - 18-Feb-2024, 08:54 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door datakneder - 18-Feb-2024, 09:17 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 09:51 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hoekie - 18-Feb-2024, 09:54 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door ZoefZoef - 18-Feb-2024, 09:57 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hoekie - 18-Feb-2024, 10:06 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 10:15 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 10:31 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 19-Feb-2024, 11:36 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door GertBr - 18-Feb-2024, 10:31 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door ZoefZoef - 18-Feb-2024, 10:53 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 10:57 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Fietsbennie - 18-Feb-2024, 11:00 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hardloper - 18-Feb-2024, 11:09 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Fietsbennie - 18-Feb-2024, 11:12 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 18-Feb-2024, 11:22 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Victor - 19-Feb-2024, 09:25 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Wim -de roetsende - 19-Feb-2024, 10:59 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Bob Hagendijk - 19-Feb-2024, 10:04 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door blokdoorn - 19-Feb-2024, 04:17 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hoekie - 19-Feb-2024, 09:27 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door datakneder - 20-Feb-2024, 09:32 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Bart Verbeek - 20-Feb-2024, 11:00 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 20-Feb-2024, 11:38 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Willeke_IGKT - 20-Feb-2024, 11:19 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM