Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe door een stad navigeren?
#20
Big Grin 
(18-Feb-2024, 10:31 PM)GertBr schreef: Hebben jullie ervaring met de app “Schwung” die ervoor zou zorgen dat de fietsstoplichten bij nadering op “groen” springen in een dertigtal steden en in de provincies Utrecht en Flevoland…

Fietsstoplichten. Als inwoner van de randstad springen die dingen opvallend vaak op 'groen' op het moment dat ik vind dat ik veilig kan oversteken Big Grin Het kan het ook plotselinge en tijdelijke kleurenblindheid zijn.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 11:20 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Willeke_IGKT - 18-Feb-2024, 12:00 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door datakneder - 18-Feb-2024, 01:24 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Lopopodium - 18-Feb-2024, 01:34 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 02:21 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 18-Feb-2024, 02:26 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door JanBurp - 18-Feb-2024, 06:39 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Fietsbennie - 18-Feb-2024, 08:30 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Roepers - 18-Feb-2024, 08:54 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door datakneder - 18-Feb-2024, 09:17 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 09:51 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hoekie - 18-Feb-2024, 09:54 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door ZoefZoef - 18-Feb-2024, 09:57 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hoekie - 18-Feb-2024, 10:06 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 10:15 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 10:31 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 19-Feb-2024, 11:36 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door GertBr - 18-Feb-2024, 10:31 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door ZoefZoef - 18-Feb-2024, 10:53 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 10:57 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Fietsbennie - 18-Feb-2024, 11:00 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hardloper - 18-Feb-2024, 11:09 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Fietsbennie - 18-Feb-2024, 11:12 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 18-Feb-2024, 11:22 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Victor - 19-Feb-2024, 09:25 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Bob Hagendijk - 19-Feb-2024, 10:04 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door blokdoorn - 19-Feb-2024, 04:17 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hoekie - 19-Feb-2024, 09:27 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door datakneder - 20-Feb-2024, 09:32 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Bart Verbeek - 20-Feb-2024, 11:00 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 20-Feb-2024, 11:38 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Willeke_IGKT - 20-Feb-2024, 11:19 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM