Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe door een stad navigeren?
#15
(18-Feb-2024, 09:57 PM)ZoefZoef schreef: Lang leve Google Maps en de smartphone

Nou nee, niet hier. Die download kaarten, data of kan dat niet, tijdens het rijden, menig fietspad loopt niet door. WTF!
Het is maar goed dat hun stembesturing mij niet kan horen..

Dan eerder OSMAND+ op de smartphone. Route van te voren bepalen.
En dan brouter.de + openstreet tools + maps.google + street view op de PC/Laptop om van te voren een route na te kijken.
En eventueel Google Earth Pro om de route later af te spelen (als virtuele drone)

Zo jammer dat er simpelweg nog geen enkele tool is die alles goed kan. Voor ons fietspad gebruikers.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 11:20 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Willeke_IGKT - 18-Feb-2024, 12:00 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door datakneder - 18-Feb-2024, 01:24 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Lopopodium - 18-Feb-2024, 01:34 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 02:21 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 18-Feb-2024, 02:26 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door JanBurp - 18-Feb-2024, 06:39 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Fietsbennie - 18-Feb-2024, 08:30 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Roepers - 18-Feb-2024, 08:54 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door datakneder - 18-Feb-2024, 09:17 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 09:51 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hoekie - 18-Feb-2024, 09:54 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door ZoefZoef - 18-Feb-2024, 09:57 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hoekie - 18-Feb-2024, 10:06 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 10:15 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 10:31 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 19-Feb-2024, 11:36 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door GertBr - 18-Feb-2024, 10:31 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door ZoefZoef - 18-Feb-2024, 10:53 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 10:57 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Fietsbennie - 18-Feb-2024, 11:00 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hardloper - 18-Feb-2024, 11:09 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Fietsbennie - 18-Feb-2024, 11:12 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 18-Feb-2024, 11:22 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Victor - 19-Feb-2024, 09:25 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Bob Hagendijk - 19-Feb-2024, 10:04 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door blokdoorn - 19-Feb-2024, 04:17 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hoekie - 19-Feb-2024, 09:27 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door datakneder - 20-Feb-2024, 09:32 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Bart Verbeek - 20-Feb-2024, 11:00 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 20-Feb-2024, 11:38 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Willeke_IGKT - 20-Feb-2024, 11:19 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM