Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe door een stad navigeren?
#4
Allereerst probeer ik steden en dorpen te mijden. Als het dan toch moet, en ik ben er niet bekend, dan zoek ik een route met weinig beslismomenten (afslaan). Dat houdt in dat ik zoveel mogelijk dezelfde straat probeer te rijden. Dat kan vaak iets meer kilometers zijn, maar levert voor mij minder stress op en een veel kleinere kans volkomen verkeerd te rijden. Verdwalen is voor mij problematisch omdat ik zonder navigatie rijd.

Als ik de route eenmaal bepaald heb ga ik voor alle beslispunten in Google Streetview de situatie bekijken en markante punten in mijn geheugen zetten.

Ik rijd regelmatig door Arnhem (west-> oost en vice versa) en heb een prima route. Maar als ik nu noord zuid zou moeten rijden ben ik in no time verdwaald. Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 11:20 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Willeke_IGKT - 18-Feb-2024, 12:00 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door datakneder - 18-Feb-2024, 01:24 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Lopopodium - 18-Feb-2024, 01:34 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 02:21 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 18-Feb-2024, 02:26 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door JanBurp - 18-Feb-2024, 06:39 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Fietsbennie - 18-Feb-2024, 08:30 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Roepers - 18-Feb-2024, 08:54 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door datakneder - 18-Feb-2024, 09:17 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 09:51 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hoekie - 18-Feb-2024, 09:54 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door ZoefZoef - 18-Feb-2024, 09:57 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hoekie - 18-Feb-2024, 10:06 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 10:15 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 10:31 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 19-Feb-2024, 11:36 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door GertBr - 18-Feb-2024, 10:31 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door ZoefZoef - 18-Feb-2024, 10:53 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 10:57 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Fietsbennie - 18-Feb-2024, 11:00 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hardloper - 18-Feb-2024, 11:09 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Fietsbennie - 18-Feb-2024, 11:12 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 18-Feb-2024, 11:22 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Victor - 19-Feb-2024, 09:25 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Bob Hagendijk - 19-Feb-2024, 10:04 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door blokdoorn - 19-Feb-2024, 04:17 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hoekie - 19-Feb-2024, 09:27 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door datakneder - 20-Feb-2024, 09:32 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Bart Verbeek - 20-Feb-2024, 11:00 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 20-Feb-2024, 11:38 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Willeke_IGKT - 20-Feb-2024, 11:19 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM