Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe door een stad navigeren?
#1
Op lange tochten kom ik dikwijls door steden, tussen de steden is het makkelijk, dan volg je de doorgaande (grote) verbindingswegen,  maar in de stad raak ik al heel snel aan het dwalen. 
Alsmaar op de navigatie kijken vind ik ook niet zo fijn, (eigenlijk een leesbril nodig, ) en slecht ontvangst in de carbon-quest, dus duurt vaak even voor ie de juiste positie heeft.

Gister naar Arnhem geweest, en prompt zat ik daar aan de verkeerde kant van een weg, waardoor ik niet meer de juiste richting had.
Evenzo pas na de NVT in Assen, de hoofdroute even kwijt, en je komt bij het spoor waar je niet over kan.

Hoe doen jullie dat? Speciale tactieken?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 11:20 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Willeke_IGKT - 18-Feb-2024, 12:00 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door datakneder - 18-Feb-2024, 01:24 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Lopopodium - 18-Feb-2024, 01:34 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 02:21 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 18-Feb-2024, 02:26 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door JanBurp - 18-Feb-2024, 06:39 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Fietsbennie - 18-Feb-2024, 08:30 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Roepers - 18-Feb-2024, 08:54 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door datakneder - 18-Feb-2024, 09:17 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 09:51 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hoekie - 18-Feb-2024, 09:54 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door ZoefZoef - 18-Feb-2024, 09:57 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hoekie - 18-Feb-2024, 10:06 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 10:15 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 10:31 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 19-Feb-2024, 11:36 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door GertBr - 18-Feb-2024, 10:31 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door ZoefZoef - 18-Feb-2024, 10:53 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door LigfietsWilsum - 18-Feb-2024, 10:57 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Fietsbennie - 18-Feb-2024, 11:00 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hardloper - 18-Feb-2024, 11:09 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Fietsbennie - 18-Feb-2024, 11:12 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 18-Feb-2024, 11:22 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Victor - 19-Feb-2024, 09:25 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Bob Hagendijk - 19-Feb-2024, 10:04 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door blokdoorn - 19-Feb-2024, 04:17 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Hoekie - 19-Feb-2024, 09:27 PM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door datakneder - 20-Feb-2024, 09:32 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Bart Verbeek - 20-Feb-2024, 11:00 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door 365cycle - 20-Feb-2024, 11:38 AM
RE: Hoe door een stad navigeren? - door Willeke_IGKT - 20-Feb-2024, 11:19 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM