Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Navigatie
#2
(18-Feb-2024, 04:03 AM)365cycle schreef: Een telefoon met GPS in een carbon fiets gaat ook gewoon niet goed. Veel fietscomputers maken gebruik van een combinatie van verschillende soorten satellieten waardoor ze veel zuiverder én sneller zijn.

Ik heb verrassend veel goede ervaringen met de telefoon in de fiets. Deze tocht heeft hij tot de laatste stop alles nauwkeurig geregistreerd, daarna nog maar twee punten.
De fietscomputer is het tellertje dat de omwentelingen van een voorwiel telt.
Meestal zit de kilometerstand aan het einde van een lange rit binnen een paar kilometer van elkaar.
Gisteren dacht ik de dag stand op nul gezet te hebben maar dat had niet gewerkt, geen probleem, ik meet nu door naar 200 aan het einde van deze week.

Als ik alle details zou willen weten zou ik misschien ook €400 voor een gpsfietscomputer uitgeven. Nu ben ik blij met mijn €100 telefoon die meer dan 8 uur kan navigeren met scherm aan op een keer laden en die ik in de fiets achter durf te laten. En die ook nog redelijk waterdicht is.
Misschien is de positie in de fiets gewoon goed, op de wielkast. Misschien is het gewoon geluk.
Maar het werkt voor mij.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Navigatie - door 365cycle - 18-Feb-2024, 04:03 AM
RE: Navigatie - door Lopopodium - 21-Feb-2024, 12:22 PM
RE: Navigatie - door 365cycle - 21-Feb-2024, 12:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Willeke_IGKT - 18-Feb-2024, 09:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Feb-2024, 02:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-Feb-2024, 11:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-Feb-2024, 05:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-Feb-2024, 05:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 20-Feb-2024, 05:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Feb-2024, 05:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-Feb-2024, 10:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 18-Feb-2024, 07:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 18-Feb-2024, 08:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 18-Feb-2024, 08:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 18-Feb-2024, 09:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Feb-2024, 11:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Feb-2024, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 18-Feb-2024, 11:56 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM