Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fotografie
#35
Vandaag staat er op de voorpagina van commons.wikimedia.org deze scan  van een glasnegatief uit 1909:
[Afbeelding: 512px-Magna_Lykseth_in_Tristan_och_Isold..._GL164.jpg]
Magna Lykseth in Tristan och Isolde at Kungliga Operan 1909 - SMV - GL164
See file page for creator info.

Als je het origineel download moet je eens zien wat voor scherpte je hebt. Ook lijkt de scherptediepte wat beperkt te zijn.
Vraag mij af of er ligfietsers zijn die ligfietsen combineren met grootformaatfotografie. Ik heb besloten dat 35 mm voor mij genoeg is.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper , 365cycle


Berichten in dit topic
Fotografie - door Hardloper - 01-Feb-2024, 08:59 PM
RE: Fotografie - door martinR - 01-Feb-2024, 10:30 PM
RE: Fotografie - door Willeke_IGKT - 02-Feb-2024, 12:21 AM
RE: Fotografie - door melle z - 02-Feb-2024, 12:26 AM
RE: Fotografie - door Willeke_IGKT - 02-Feb-2024, 12:29 AM
RE: Fotografie - door melle z - 02-Feb-2024, 12:32 AM
RE: Fotografie - door Wim -de roetsende - 02-Feb-2024, 09:11 AM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 12:10 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 02-Feb-2024, 12:49 PM
RE: Fotografie - door Wim -de roetsende - 02-Feb-2024, 01:29 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 02:14 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 02-Feb-2024, 03:08 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 07:36 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 02-Feb-2024, 08:05 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 08:47 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 02-Feb-2024, 08:56 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 09:21 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 03-Feb-2024, 03:59 PM
RE: Fotografie - door Victor - 03-Feb-2024, 06:18 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 08:59 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 03-Feb-2024, 10:03 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 10:54 PM
RE: Fotografie - door voodoo - 03-Feb-2024, 10:36 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 11:00 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 03-Feb-2024, 10:59 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 03-Feb-2024, 11:27 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 11:45 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 03-Feb-2024, 11:47 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 04-Feb-2024, 09:10 AM
RE: Fotografie - door 365cycle - 04-Feb-2024, 06:19 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 11:52 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 04-Feb-2024, 09:12 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 04-Feb-2024, 11:20 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 05-Feb-2024, 09:45 AM
RE: Fotografie - door Roepers - 06-Feb-2024, 03:37 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 06-Feb-2024, 08:49 PM
RE: Fotografie - door Tom Fekkes - 06-Feb-2024, 05:29 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 06-Feb-2024, 11:23 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 07-Feb-2024, 12:14 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 07-Feb-2024, 02:43 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 07-Feb-2024, 07:01 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 08-Feb-2024, 03:10 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 07-Feb-2024, 07:12 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM