Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fotografie
#25
(03-Feb-2024, 10:36 PM)voodoo schreef: Iets anders: ik heb hier nog een Praktica mtl-3 liggen waar ik niks mee doe, kan iemand daar iets mee? Voor weinâgh.

Ik heb lenzen die erop passen. Waaronder 28mm / 50mm / 135mm /400mm en een macrobalgje. Echter ben ik niet zo geïnteresseerd om een tientje of zelfs meer te betalen voor een foto rolletje. En dan komt ook nog eens het afdrukken / ontwikkelen enzo erbij. Vind dat een beetje dure bedoeling. En met mijn digitale foto apparatuur kan ik ook al heel veel moois doen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Fotografie - door Hardloper - 01-Feb-2024, 08:59 PM
RE: Fotografie - door martinR - 01-Feb-2024, 10:30 PM
RE: Fotografie - door Willeke_IGKT - 02-Feb-2024, 12:21 AM
RE: Fotografie - door melle z - 02-Feb-2024, 12:26 AM
RE: Fotografie - door Willeke_IGKT - 02-Feb-2024, 12:29 AM
RE: Fotografie - door melle z - 02-Feb-2024, 12:32 AM
RE: Fotografie - door Wim -de roetsende - 02-Feb-2024, 09:11 AM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 12:10 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 02-Feb-2024, 12:49 PM
RE: Fotografie - door Wim -de roetsende - 02-Feb-2024, 01:29 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 02:14 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 02-Feb-2024, 03:08 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 07:36 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 02-Feb-2024, 08:05 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 08:47 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 02-Feb-2024, 08:56 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 09:21 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 03-Feb-2024, 03:59 PM
RE: Fotografie - door Victor - 03-Feb-2024, 06:18 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 08:59 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 03-Feb-2024, 10:03 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 10:54 PM
RE: Fotografie - door voodoo - 03-Feb-2024, 10:36 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 11:00 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 03-Feb-2024, 10:59 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 03-Feb-2024, 11:27 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 11:45 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 03-Feb-2024, 11:47 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 04-Feb-2024, 09:10 AM
RE: Fotografie - door 365cycle - 04-Feb-2024, 06:19 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 11:52 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 04-Feb-2024, 09:12 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 04-Feb-2024, 11:20 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 05-Feb-2024, 09:45 AM
RE: Fotografie - door Roepers - 06-Feb-2024, 03:37 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 06-Feb-2024, 08:49 PM
RE: Fotografie - door Tom Fekkes - 06-Feb-2024, 05:29 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 06-Feb-2024, 11:23 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 07-Feb-2024, 12:14 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 07-Feb-2024, 02:43 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 07-Feb-2024, 07:01 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 08-Feb-2024, 03:10 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 07-Feb-2024, 07:12 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM