Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fotografie
#16
Ja, met mijn  Paterson tank. Ik spoel mijn filmrolltjes in in een ontwikkelzak. Dat vind ik nog het meest tricky. Ik ontwikkel met Rodinal. Sommigen raden dat af voor FP4, maar ik vind het geen probleem. Het spul is rood en dat onderscheidt het mooi van de Fix. Ik gebruik digitaltruth voor de ontwikkeltijden.

Ik heb het hele proces geleerd via Engelstalige en Duitstalige YouTubevideos
Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Fotografie - door Hardloper - 01-Feb-2024, 08:59 PM
RE: Fotografie - door martinR - 01-Feb-2024, 10:30 PM
RE: Fotografie - door Willeke_IGKT - 02-Feb-2024, 12:21 AM
RE: Fotografie - door melle z - 02-Feb-2024, 12:26 AM
RE: Fotografie - door Willeke_IGKT - 02-Feb-2024, 12:29 AM
RE: Fotografie - door melle z - 02-Feb-2024, 12:32 AM
RE: Fotografie - door Wim -de roetsende - 02-Feb-2024, 09:11 AM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 12:10 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 02-Feb-2024, 12:49 PM
RE: Fotografie - door Wim -de roetsende - 02-Feb-2024, 01:29 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 02:14 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 02-Feb-2024, 03:08 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 07:36 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 02-Feb-2024, 08:05 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 08:47 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 02-Feb-2024, 08:56 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 09:21 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 03-Feb-2024, 03:59 PM
RE: Fotografie - door Victor - 03-Feb-2024, 06:18 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 08:59 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 03-Feb-2024, 10:03 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 10:54 PM
RE: Fotografie - door voodoo - 03-Feb-2024, 10:36 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 11:00 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 03-Feb-2024, 10:59 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 03-Feb-2024, 11:27 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 11:45 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 03-Feb-2024, 11:47 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 04-Feb-2024, 09:10 AM
RE: Fotografie - door 365cycle - 04-Feb-2024, 06:19 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 11:52 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 04-Feb-2024, 09:12 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 04-Feb-2024, 11:20 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 05-Feb-2024, 09:45 AM
RE: Fotografie - door Roepers - 06-Feb-2024, 03:37 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 06-Feb-2024, 08:49 PM
RE: Fotografie - door Tom Fekkes - 06-Feb-2024, 05:29 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 06-Feb-2024, 11:23 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 07-Feb-2024, 12:14 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 07-Feb-2024, 02:43 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 07-Feb-2024, 07:01 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 08-Feb-2024, 03:10 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 07-Feb-2024, 07:12 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM