Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fotografie
#15
Bij analoge fotografie hoef je niet bang te zijn voor minder scherpte door klein diafragma. Mits je geen bewegingsonscherpte hebt.

Maar je moet ook afvragen is die optimale scherpte gewenst? Als ik een portret zou maken van mijn tante, die zal niet blij zijn als de lens reet scherp is. Want elke rimpeltje komt dan ook heel duidelijk op de foto. Mocht ik bv een foto maken van een kat, dan is het misschien wel weer heel leuk als haar snorharen en lichaamsharen er heel scherp erop komen.

Maar Roeper ontwikkel jij ook je eigen films?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Roepers


Berichten in dit topic
Fotografie - door Hardloper - 01-Feb-2024, 08:59 PM
RE: Fotografie - door martinR - 01-Feb-2024, 10:30 PM
RE: Fotografie - door Willeke_IGKT - 02-Feb-2024, 12:21 AM
RE: Fotografie - door melle z - 02-Feb-2024, 12:26 AM
RE: Fotografie - door Willeke_IGKT - 02-Feb-2024, 12:29 AM
RE: Fotografie - door melle z - 02-Feb-2024, 12:32 AM
RE: Fotografie - door Wim -de roetsende - 02-Feb-2024, 09:11 AM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 12:10 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 02-Feb-2024, 12:49 PM
RE: Fotografie - door Wim -de roetsende - 02-Feb-2024, 01:29 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 02:14 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 02-Feb-2024, 03:08 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 07:36 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 02-Feb-2024, 08:05 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 08:47 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 02-Feb-2024, 08:56 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 02-Feb-2024, 09:21 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 03-Feb-2024, 03:59 PM
RE: Fotografie - door Victor - 03-Feb-2024, 06:18 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 08:59 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 03-Feb-2024, 10:03 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 10:54 PM
RE: Fotografie - door voodoo - 03-Feb-2024, 10:36 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 11:00 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 03-Feb-2024, 10:59 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 03-Feb-2024, 11:27 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 11:45 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 03-Feb-2024, 11:47 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 04-Feb-2024, 09:10 AM
RE: Fotografie - door 365cycle - 04-Feb-2024, 06:19 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 03-Feb-2024, 11:52 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 04-Feb-2024, 09:12 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 04-Feb-2024, 11:20 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 05-Feb-2024, 09:45 AM
RE: Fotografie - door Roepers - 06-Feb-2024, 03:37 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 06-Feb-2024, 08:49 PM
RE: Fotografie - door Tom Fekkes - 06-Feb-2024, 05:29 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 06-Feb-2024, 11:23 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 07-Feb-2024, 12:14 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 07-Feb-2024, 02:43 PM
RE: Fotografie - door Roepers - 07-Feb-2024, 07:01 PM
RE: Fotografie - door 365cycle - 08-Feb-2024, 03:10 PM
RE: Fotografie - door Hardloper - 07-Feb-2024, 07:12 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM