Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mijn oude ligger mag weg
#23
inderdaad misschien had ik er nog meer voor kunnen vangen, maar zonder verlies (anders dan onderhoudskosten) ben ik al blij genoeg mee Wink
En als iemand hem voor opknappen wil kopen, heb ik er ook geen probleem mee, had het alleen wel eerlijk en open gezegd... Belangrijkste is dat iemand er uiteindelijk weer met veel plezier op kan fietsen. Ik heb het ligfietsen op dat ding geleerd en heb er best plezier mee gehad.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 24-May-2018, 10:02 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 24-May-2018, 11:04 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door ErikvanD - 25-May-2018, 06:14 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 26-May-2018, 01:48 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 27-May-2018, 12:09 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Coen__ - 02-Jun-2018, 02:19 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 27-May-2018, 05:38 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Roepers - 28-May-2018, 09:06 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 28-May-2018, 11:27 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Roepers - 28-May-2018, 11:54 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 28-May-2018, 03:45 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 28-May-2018, 05:34 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 28-May-2018, 05:54 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door PietV* - 30-May-2018, 02:03 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 31-May-2018, 07:16 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door ErikvanD - 31-May-2018, 07:29 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 31-May-2018, 10:07 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door ErikvanD - 01-Jun-2018, 08:51 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 01-Jun-2018, 10:36 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Keeshond - 01-Jun-2018, 04:00 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door PietV* - 01-Jun-2018, 05:21 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 01-Jun-2018, 11:18 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 03-Jun-2018, 02:01 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 03-Jun-2018, 11:48 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 10-Jun-2018, 08:38 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 10-Jun-2018, 10:59 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 10-Jun-2018, 11:44 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 11-Jun-2018, 10:53 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Coen__ - 14-Jun-2018, 05:01 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Roepers - 14-Jun-2018, 08:30 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 24-Jun-2018, 01:03 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 22-Jun-2018, 04:24 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door pietermels1979 - 24-Jun-2018, 01:12 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 24-Jun-2018, 06:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM