Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mijn oude ligger mag weg
#10
Hij is hem lopend komen halen en inderdaad (lig)fietsend vertrokken, zei dat hij ervaring had met ligfietsen en ik vond het slingeren van hem redelijk meevallen, geen regelmatige ligfietser, maar ik had idee dat hij het wel vaker had gedaan. Geen idee natuurlijk hoe het met bochten en stoppen/starten verder is vergaan... Het was donker toen hij hem kwam ophalen... Dus of hij nadat hij uit zicht was is afgestapt en verder is gaan lopen weet ik niet, ik kan het ook niet uitsluiten.

Maar wat mij wel was opgevallen, het stuur is omgedraaid en ik heb idee dat de draaicirkel nu redelijk groot is geworden omdat je nu te snel tegen het stoeltje aan komt...

in mijn voorstel-topic staan nog een paar foto's van hoe de fiets eruit zag toen ik hem nog had
klik daarvoor hier om naar dat topic te gaan
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 24-May-2018, 10:02 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 24-May-2018, 11:04 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door ErikvanD - 25-May-2018, 06:14 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 26-May-2018, 01:48 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 27-May-2018, 12:09 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Coen__ - 02-Jun-2018, 02:19 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 27-May-2018, 05:38 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Roepers - 28-May-2018, 09:06 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 28-May-2018, 11:27 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Roepers - 28-May-2018, 11:54 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 28-May-2018, 03:45 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 28-May-2018, 05:34 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 28-May-2018, 05:54 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door PietV* - 30-May-2018, 02:03 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 31-May-2018, 07:16 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door ErikvanD - 31-May-2018, 07:29 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 31-May-2018, 10:07 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door ErikvanD - 01-Jun-2018, 08:51 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 01-Jun-2018, 10:36 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Keeshond - 01-Jun-2018, 04:00 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door PietV* - 01-Jun-2018, 05:21 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 01-Jun-2018, 11:18 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 03-Jun-2018, 02:01 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 03-Jun-2018, 11:48 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 10-Jun-2018, 08:38 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 10-Jun-2018, 10:59 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Lopopodium - 10-Jun-2018, 11:44 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 11-Jun-2018, 10:53 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Coen__ - 14-Jun-2018, 05:01 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Roepers - 14-Jun-2018, 08:30 AM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 24-Jun-2018, 01:03 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door elnuar - 22-Jun-2018, 04:24 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door pietermels1979 - 24-Jun-2018, 01:12 PM
RE: mijn oude ligger mag weg - door Wim -de roetsende - 24-Jun-2018, 06:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM