Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Raptobike Lowracer en…
#36
(13-Jan-2024, 01:22 PM)Lopopodium schreef: Is het een zadelpijn, of een ander type gevoel? En zit er ergens een randje waar je tegenaan zit, dat voor een afknelling zorgt?
Misschien als je er even zonder broek in gaat zitten, dat je wat makkelijker kan voelen waar iets aan het afknellen is.

Op de Raptobike heb ik het helemaal niet. Daar lig ik ook vlakker op. 

Het is geen zadelpijn. Het is een kruising tussen een afgeknepen ader en zenuwen of pezen die irriteren (sorry, dat is niet echt duidelijk). Gevoel als ik ga staan is een slapend/prikkelend gevoel, dat verdwijnt na korte tijd.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 05-Oct-2023, 08:05 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door datakneder - 05-Oct-2023, 08:23 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Gideonaut - 05-Oct-2023, 08:48 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door gideon - 05-Oct-2023, 10:39 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Bacchus - 06-Oct-2023, 08:06 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 06-Oct-2023, 05:21 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door melle z - 06-Oct-2023, 09:53 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 09-Oct-2023, 04:43 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Hardloper - 09-Oct-2023, 05:09 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door datakneder - 10-Oct-2023, 09:43 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door gideon - 09-Oct-2023, 06:07 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 10-Oct-2023, 01:33 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Wim -de roetsende - 10-Oct-2023, 08:09 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Hardloper - 10-Oct-2023, 09:20 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Wim -de roetsende - 10-Oct-2023, 09:51 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Hardloper - 11-Oct-2023, 10:09 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 11-Oct-2023, 12:41 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 16-Oct-2023, 10:04 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Hardloper - 16-Oct-2023, 10:32 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 16-Oct-2023, 11:10 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Hardloper - 16-Oct-2023, 11:32 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door 365cycle - 16-Oct-2023, 10:39 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Niels van der Wal - 16-Oct-2023, 11:39 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door GertBr - 10-Oct-2023, 05:14 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 11-Oct-2023, 07:50 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door melle z - 10-Oct-2023, 09:53 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door datakneder - 10-Oct-2023, 10:14 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 16-Oct-2023, 02:07 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door 365cycle - 16-Oct-2023, 02:50 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Frutsel - 16-Oct-2023, 03:51 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door 365cycle - 16-Oct-2023, 05:38 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 13-Jan-2024, 10:22 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door datakneder - 13-Jan-2024, 01:21 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Lopopodium - 13-Jan-2024, 01:22 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 13-Jan-2024, 10:59 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Wim -de roetsende - 14-Jan-2024, 09:17 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Victor - 13-Jan-2024, 03:17 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door SnoekL#35 - 14-Jan-2024, 10:03 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 12-Jun-2024, 11:08 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door PieterTrapt - 12-Jun-2024, 03:08 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM