Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fietsbennie
#49
Ik heb wel eens een hypo (te lage bloedsuikerspiegel) met een appel geprobeerd te bestrijden. Dat hielp dus niet. Ik bleef met de hypo zitten. Elke keer als ik dat probeerde ging het niet goed. Ik spuit soms weinig als ik ga fietsen, dus de hoeveelheid suikers in een appel kunnen het verbruik van een recreatieve fietser niet bijhouden. Hoe anders brood of een rol Dextro's!
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Fietsbennie - door Fietsbennie - 10-May-2018, 09:56 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 10-May-2018, 10:13 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 10-May-2018, 10:21 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 10-May-2018, 10:41 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 08:48 AM
RE: Fietsbennie - door ErikvanD - 11-May-2018, 07:42 AM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 11-May-2018, 09:52 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 10:27 AM
RE: Fietsbennie - door Niels van der Wal - 11-May-2018, 11:24 AM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 11-May-2018, 11:28 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 01:10 PM
RE: Fietsbennie - door Niels van der Wal - 11-May-2018, 03:13 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 12-May-2018, 01:00 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 11-May-2018, 01:53 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 02:30 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 11-May-2018, 10:57 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 12-May-2018, 08:08 AM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 12-May-2018, 09:25 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 12-May-2018, 08:31 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 13-May-2018, 01:45 AM
RE: Fietsbennie - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 02:31 PM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 13-May-2018, 06:41 PM
RE: Fietsbennie - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 09:52 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 14-May-2018, 10:57 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 14-May-2018, 11:10 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 09:16 AM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 15-May-2018, 09:38 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 09:50 AM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 11:20 AM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 15-May-2018, 04:00 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 11:38 AM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 11:58 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 04:14 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 04:54 PM
RE: Fietsbennie - door ErikvanD - 15-May-2018, 05:01 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 08:25 PM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 15-May-2018, 11:09 PM
RE: Fietsbennie - door Bert_Rijssen - 15-May-2018, 09:54 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 11:16 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 16-May-2018, 08:40 AM
RE: Fietsbennie - door Bert_Rijssen - 16-May-2018, 06:35 PM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 16-May-2018, 10:12 AM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 16-May-2018, 10:42 AM
RE: Fietsbennie - door Roef Veerman - 16-May-2018, 05:35 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 16-May-2018, 06:11 PM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 16-May-2018, 06:04 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 16-May-2018, 08:00 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 16-May-2018, 08:18 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 16-May-2018, 10:56 PM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 16-May-2018, 11:51 PM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 17-May-2018, 02:29 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM