Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fietsbennie
#39
Soms als ik vergeten heb om brood te maken (dat kost me drie uur), maak ik ook wel eens griesmeelpudding. Die giet ik in een plastic bakje, snij het alvast in blokjes als ik thuis ben, en neem het mee voor onderweg. Dan eet ik blokjes griesmeelpudding tijdens mijn pauzes. Vorig jaar heb ik een tocht gemaakt van 174 kilometer, en toen had ik genoeg aan tweederde bakje (een bakje is denk ik een halve liter?). Ook goed fietsvoedsel dus (gezoet of ongezoet).
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Fietsbennie - door Fietsbennie - 10-May-2018, 09:56 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 10-May-2018, 10:13 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 10-May-2018, 10:21 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 10-May-2018, 10:41 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 08:48 AM
RE: Fietsbennie - door ErikvanD - 11-May-2018, 07:42 AM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 11-May-2018, 09:52 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 10:27 AM
RE: Fietsbennie - door Niels van der Wal - 11-May-2018, 11:24 AM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 11-May-2018, 11:28 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 01:10 PM
RE: Fietsbennie - door Niels van der Wal - 11-May-2018, 03:13 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 12-May-2018, 01:00 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 11-May-2018, 01:53 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 02:30 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 11-May-2018, 10:57 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 12-May-2018, 08:08 AM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 12-May-2018, 09:25 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 12-May-2018, 08:31 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 13-May-2018, 01:45 AM
RE: Fietsbennie - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 02:31 PM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 13-May-2018, 06:41 PM
RE: Fietsbennie - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 09:52 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 14-May-2018, 10:57 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 14-May-2018, 11:10 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 09:16 AM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 15-May-2018, 09:38 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 09:50 AM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 11:20 AM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 15-May-2018, 04:00 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 11:38 AM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 11:58 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 04:14 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 04:54 PM
RE: Fietsbennie - door ErikvanD - 15-May-2018, 05:01 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 08:25 PM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 15-May-2018, 11:09 PM
RE: Fietsbennie - door Bert_Rijssen - 15-May-2018, 09:54 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 11:16 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 16-May-2018, 08:40 AM
RE: Fietsbennie - door Bert_Rijssen - 16-May-2018, 06:35 PM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 16-May-2018, 10:12 AM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 16-May-2018, 10:42 AM
RE: Fietsbennie - door Roef Veerman - 16-May-2018, 05:35 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 16-May-2018, 06:11 PM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 16-May-2018, 06:04 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 16-May-2018, 08:00 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 16-May-2018, 08:18 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 16-May-2018, 10:56 PM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 16-May-2018, 11:51 PM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 17-May-2018, 02:29 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM