Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fietsbennie
#36
Begraafplaats ga ik onthouden. Dat heb ik nog niet gedaan.
Wel eens op een camping, kon ik gelijk sanitaire stop maken zonder te vragen.
Want al dat brood, je moet het ook kwijt. Dat is ook zo'n gedoe.
En je kunt er als er geen hek op zit 's nachts nog terecht.lte

Onderstaande foto is van een camping in buurt van Langenholte wat bij Zwolle hoort. Geen hond had in de gaten dat ik niet van de camping was. En 15 minuten later ben je verdwenen.
Prachtig fietsen daar langs de Vecht en het Zwarte Water trouwens. Maar dat is bukfiets, hoort niet op deze site volgens mij...

[Afbeelding: SDC11082.jpg]
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Fietsbennie - door Fietsbennie - 10-May-2018, 09:56 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 10-May-2018, 10:13 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 10-May-2018, 10:21 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 10-May-2018, 10:41 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 08:48 AM
RE: Fietsbennie - door ErikvanD - 11-May-2018, 07:42 AM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 11-May-2018, 09:52 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 10:27 AM
RE: Fietsbennie - door Niels van der Wal - 11-May-2018, 11:24 AM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 11-May-2018, 11:28 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 01:10 PM
RE: Fietsbennie - door Niels van der Wal - 11-May-2018, 03:13 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 12-May-2018, 01:00 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 11-May-2018, 01:53 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 02:30 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 11-May-2018, 10:57 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 12-May-2018, 08:08 AM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 12-May-2018, 09:25 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 12-May-2018, 08:31 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 13-May-2018, 01:45 AM
RE: Fietsbennie - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 02:31 PM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 13-May-2018, 06:41 PM
RE: Fietsbennie - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 09:52 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 14-May-2018, 10:57 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 14-May-2018, 11:10 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 09:16 AM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 15-May-2018, 09:38 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 09:50 AM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 11:20 AM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 15-May-2018, 04:00 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 11:38 AM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 11:58 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 04:14 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 04:54 PM
RE: Fietsbennie - door ErikvanD - 15-May-2018, 05:01 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 08:25 PM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 15-May-2018, 11:09 PM
RE: Fietsbennie - door Bert_Rijssen - 15-May-2018, 09:54 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 11:16 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 16-May-2018, 08:40 AM
RE: Fietsbennie - door Bert_Rijssen - 16-May-2018, 06:35 PM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 16-May-2018, 10:12 AM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 16-May-2018, 10:42 AM
RE: Fietsbennie - door Roef Veerman - 16-May-2018, 05:35 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 16-May-2018, 06:11 PM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 16-May-2018, 06:04 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 16-May-2018, 08:00 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 16-May-2018, 08:18 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 16-May-2018, 10:56 PM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 16-May-2018, 11:51 PM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 17-May-2018, 02:29 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM