Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fietsbennie
#35
Komisch om te zien hoe er een hele discussie ontstaat over zoiets simpels als brood  applause

[Afbeelding: resolve?urn=urn:gvn:RA01:30051001534210&size=large]

Overigens vind ik water onderweg nog belangrijker. Had van de week een setje Radical Design tassen besteld voor de Shockproof/trike. Op de trike pasten ze niet en op de Shockproof blokkeerden ze de toegang tot beide bidons. Dat vond ik niet acceptabel, ik wil al rijdens gewoon mijn bidon kunnen pakken. Zijn dus weer retour.

Een kerkhof is trouwens ook een goede plek voor het bijvullen van je bidons, daar is altijd water voor de bloemen...
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Fietsbennie - door Fietsbennie - 10-May-2018, 09:56 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 10-May-2018, 10:13 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 10-May-2018, 10:21 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 10-May-2018, 10:41 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 08:48 AM
RE: Fietsbennie - door ErikvanD - 11-May-2018, 07:42 AM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 11-May-2018, 09:52 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 10:27 AM
RE: Fietsbennie - door Niels van der Wal - 11-May-2018, 11:24 AM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 11-May-2018, 11:28 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 01:10 PM
RE: Fietsbennie - door Niels van der Wal - 11-May-2018, 03:13 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 12-May-2018, 01:00 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 11-May-2018, 01:53 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 02:30 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 11-May-2018, 10:57 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 12-May-2018, 08:08 AM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 12-May-2018, 09:25 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 12-May-2018, 08:31 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 13-May-2018, 01:45 AM
RE: Fietsbennie - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 02:31 PM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 13-May-2018, 06:41 PM
RE: Fietsbennie - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 09:52 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 14-May-2018, 10:57 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 14-May-2018, 11:10 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 09:16 AM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 15-May-2018, 09:38 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 09:50 AM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 11:20 AM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 15-May-2018, 04:00 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 11:38 AM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 11:58 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 04:14 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 04:54 PM
RE: Fietsbennie - door ErikvanD - 15-May-2018, 05:01 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 08:25 PM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 15-May-2018, 11:09 PM
RE: Fietsbennie - door Bert_Rijssen - 15-May-2018, 09:54 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 11:16 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 16-May-2018, 08:40 AM
RE: Fietsbennie - door Bert_Rijssen - 16-May-2018, 06:35 PM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 16-May-2018, 10:12 AM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 16-May-2018, 10:42 AM
RE: Fietsbennie - door Roef Veerman - 16-May-2018, 05:35 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 16-May-2018, 06:11 PM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 16-May-2018, 06:04 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 16-May-2018, 08:00 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 16-May-2018, 08:18 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 16-May-2018, 10:56 PM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 16-May-2018, 11:51 PM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 17-May-2018, 02:29 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM