Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het genezen(de) petrolheads topic
#40
Het zijn nu niet meer de brommertjes die opgevoerd worden maar de scooters en de e-bikes of fatbikes, en die net zo veel en net zo asociaal ( of het gedrag erop.)

De jeugd van tegenwoordig is al eeuwen een doorn in het oog van de ouder wordende volwassenen en iedere generatie weer evenveel.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door: Frutsel , martinR , Wim -de roetsende


Berichten in dit topic
Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 04-Dec-2023, 04:29 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 04-Dec-2023, 07:49 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 04-Dec-2023, 08:58 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Tom Fekkes - 05-Dec-2023, 12:41 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 05-Dec-2023, 11:02 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 05-Dec-2023, 12:51 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 04-Dec-2023, 09:26 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door voodoo - 05-Dec-2023, 12:18 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 02:15 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door voodoo - 05-Dec-2023, 11:08 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 05-Dec-2023, 01:54 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 05-Dec-2023, 03:47 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 05-Dec-2023, 09:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 05:57 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Tom Fekkes - 05-Dec-2023, 05:59 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 07:54 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 11:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 05-Dec-2023, 11:36 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 12:49 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Tom Fekkes - 06-Dec-2023, 12:40 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 09:41 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 09:58 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 10:10 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 07:31 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 09:08 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 06-Dec-2023, 09:31 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 10:09 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 06-Dec-2023, 10:53 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 11:13 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 11:58 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 10:51 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 07-Dec-2023, 11:01 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 11:17 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 07-Dec-2023, 11:12 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 07-Dec-2023, 11:41 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 07-Dec-2023, 12:15 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 12:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Willeke_IGKT - 07-Dec-2023, 12:23 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Frutsel - 07-Dec-2023, 12:56 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Arjen Meurs - 15-Dec-2023, 01:54 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 16-Dec-2023, 02:04 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 16-Dec-2023, 02:04 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 07-Dec-2023, 03:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 09-Dec-2023, 02:10 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 12:25 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 08-Dec-2023, 10:33 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 08-Dec-2023, 10:39 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door ZoefZoef - 08-Dec-2023, 03:55 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door voodoo - 08-Dec-2023, 09:37 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Arjen Meurs - 10-Dec-2023, 02:30 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 15-Dec-2023, 09:40 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Freek1970 - 26-Dec-2023, 11:13 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 27-Dec-2023, 07:41 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 27-Dec-2023, 07:46 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door TvWijk - 28-Dec-2023, 01:05 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 28-Dec-2023, 12:33 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door blokdoorn - 28-Dec-2023, 02:15 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Frutsel - 28-Dec-2023, 09:46 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 28-Dec-2023, 02:51 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Joop99 - 29-Dec-2023, 04:22 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 29-Dec-2023, 07:17 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 30-Dec-2023, 08:18 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM