Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het genezen(de) petrolheads topic
#22
Voor het praktische heb ik het deels teruggedraaid (achterbank en bijrijdersstoel en isolatie) Toen zat ie terug op ~700kg.
Later nog aangevuld met een letterlijk zware dubbele luchthoorn uit een CX GTI Turbo 2.
En altijd leuk de blikken in de achteruitkijkspiegel als ik (om)draaide met de handrem. Alleen daarom moest de achterbank er terug in.
En ja, de weg was mijn circuit. Paaltjes langs het Veerse Meer waren gelukkig meestal rot. Wat nou stotterende motor door de hitte. Vervelende M5 met 160 komt er langs, dan er met > 200 weer voorbij. Dubbel inhalen op de stormvloedkering (toen het nog een snelweg was) Resulterende in: Kleur: 4 shades of rouge furieux. Daarom ook nooit een rode velo voor mij.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT , PieterTrapt


Berichten in dit topic
Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 04-Dec-2023, 04:29 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 04-Dec-2023, 07:49 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 04-Dec-2023, 08:58 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Tom Fekkes - 05-Dec-2023, 12:41 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 05-Dec-2023, 11:02 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 05-Dec-2023, 12:51 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 04-Dec-2023, 09:26 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door voodoo - 05-Dec-2023, 12:18 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 02:15 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door voodoo - 05-Dec-2023, 11:08 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 05-Dec-2023, 01:54 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 05-Dec-2023, 03:47 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 05-Dec-2023, 09:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 05:57 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Tom Fekkes - 05-Dec-2023, 05:59 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 07:54 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 11:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 05-Dec-2023, 11:36 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 12:49 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Tom Fekkes - 06-Dec-2023, 12:40 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 09:41 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 09:58 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 10:10 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 07:31 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 09:08 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 06-Dec-2023, 09:31 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 10:09 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 06-Dec-2023, 10:53 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 11:13 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 11:58 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 10:51 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 07-Dec-2023, 11:01 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 11:17 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 07-Dec-2023, 11:12 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 07-Dec-2023, 11:41 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 07-Dec-2023, 12:15 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 12:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Frutsel - 07-Dec-2023, 12:56 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Arjen Meurs - 15-Dec-2023, 01:54 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 16-Dec-2023, 02:04 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 16-Dec-2023, 02:04 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 07-Dec-2023, 03:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 09-Dec-2023, 02:10 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 12:25 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 08-Dec-2023, 10:33 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 08-Dec-2023, 10:39 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door ZoefZoef - 08-Dec-2023, 03:55 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door voodoo - 08-Dec-2023, 09:37 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Arjen Meurs - 10-Dec-2023, 02:30 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 15-Dec-2023, 09:40 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Freek1970 - 26-Dec-2023, 11:13 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 27-Dec-2023, 07:41 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 27-Dec-2023, 07:46 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door TvWijk - 28-Dec-2023, 01:05 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 28-Dec-2023, 12:33 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door blokdoorn - 28-Dec-2023, 02:15 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Frutsel - 28-Dec-2023, 09:46 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 28-Dec-2023, 02:51 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Joop99 - 29-Dec-2023, 04:22 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 29-Dec-2023, 07:17 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 30-Dec-2023, 08:18 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM