Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het genezen(de) petrolheads topic
#12
Ik begon rond m'n 9e met sleutelen aan fietsen (lees vooral: voor de hele familie, buren en klasgenoten tot vervelens toe banden plakken). Ik heb pas op mijn 27e mijn eerste auto gekocht, daarnaast heb ik altijd fietsen gehad, op het hoogtepunt een stuk of 100 tegelijk (de vloot is inmiddels flink gereduceerd).
Optima Stinger | 2x Dries Baron
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT , PieterTrapt


Berichten in dit topic
Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 04-Dec-2023, 04:29 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 04-Dec-2023, 07:49 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 04-Dec-2023, 08:58 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Tom Fekkes - 05-Dec-2023, 12:41 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 05-Dec-2023, 11:02 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 05-Dec-2023, 12:51 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 04-Dec-2023, 09:26 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door voodoo - 05-Dec-2023, 12:18 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 02:15 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door voodoo - 05-Dec-2023, 11:08 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 05-Dec-2023, 01:54 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 05-Dec-2023, 03:47 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 05-Dec-2023, 09:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 05:57 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Tom Fekkes - 05-Dec-2023, 05:59 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 07:54 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 11:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 05-Dec-2023, 11:36 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 12:49 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Tom Fekkes - 06-Dec-2023, 12:40 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 09:41 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 09:58 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 10:10 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 07:31 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 09:08 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 06-Dec-2023, 09:31 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 10:09 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 06-Dec-2023, 10:53 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 11:13 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 11:58 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 10:51 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 07-Dec-2023, 11:01 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 11:17 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 07-Dec-2023, 11:12 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 07-Dec-2023, 11:41 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 07-Dec-2023, 12:15 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 12:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Frutsel - 07-Dec-2023, 12:56 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Arjen Meurs - 15-Dec-2023, 01:54 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 16-Dec-2023, 02:04 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 16-Dec-2023, 02:04 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 07-Dec-2023, 03:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 09-Dec-2023, 02:10 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 12:25 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 08-Dec-2023, 10:33 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 08-Dec-2023, 10:39 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door ZoefZoef - 08-Dec-2023, 03:55 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door voodoo - 08-Dec-2023, 09:37 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Arjen Meurs - 10-Dec-2023, 02:30 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 15-Dec-2023, 09:40 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Freek1970 - 26-Dec-2023, 11:13 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 27-Dec-2023, 07:41 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 27-Dec-2023, 07:46 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door TvWijk - 28-Dec-2023, 01:05 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 28-Dec-2023, 12:33 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door blokdoorn - 28-Dec-2023, 02:15 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Frutsel - 28-Dec-2023, 09:46 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 28-Dec-2023, 02:51 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Joop99 - 29-Dec-2023, 04:22 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 29-Dec-2023, 07:17 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 30-Dec-2023, 08:18 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM