Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het genezen(de) petrolheads topic
#9
Guilty. Van sleutelen aan auto's vanaf iets van 10 jaar. (Bij de garage van de buren, Tiemens Toyota dealer in Arnhem)
ex autoverkoper, tot tunen van een >200 echte kilometers/u getunede AX GT (de echte met dubbele webers) vierwiel driften op en afrit nemende en meerdere malen verbogen handrem. Ja, ik weet het. Het verstand komt...

Door de moderne auto's, snelheidsbeperking (logisch nu) is er voor mij de lol van autorijden weg. Ik denk dat ze simpelweg 'te goed' geworden zijn. En de wegen te druk. Voor de lol zal je naar een circuit of offroad moeten..

Soms denk ik wel eens dat ik met een velomobiel weer de belevenis van autorijden op snelheid terug ervaar.
Omdat er meer gevoel en geluid is, het sneller lijkt door lager bij de grond en smallere wegen/paden.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 04-Dec-2023, 04:29 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 04-Dec-2023, 07:49 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 04-Dec-2023, 08:58 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Tom Fekkes - 05-Dec-2023, 12:41 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 05-Dec-2023, 11:02 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 05-Dec-2023, 12:51 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 04-Dec-2023, 09:26 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door voodoo - 05-Dec-2023, 12:18 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 02:15 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door voodoo - 05-Dec-2023, 11:08 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 05-Dec-2023, 01:54 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 05-Dec-2023, 03:47 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 05-Dec-2023, 09:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 05:57 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Tom Fekkes - 05-Dec-2023, 05:59 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 07:54 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 05-Dec-2023, 11:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 05-Dec-2023, 11:36 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 12:49 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Tom Fekkes - 06-Dec-2023, 12:40 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 09:41 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 09:58 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 10:10 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 07:31 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 09:08 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 06-Dec-2023, 09:31 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 10:09 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 06-Dec-2023, 10:53 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 06-Dec-2023, 11:13 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 06-Dec-2023, 11:58 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 10:51 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 07-Dec-2023, 11:01 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 11:17 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 07-Dec-2023, 11:12 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hoekie - 07-Dec-2023, 11:41 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 07-Dec-2023, 12:15 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 12:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Frutsel - 07-Dec-2023, 12:56 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Arjen Meurs - 15-Dec-2023, 01:54 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 16-Dec-2023, 02:04 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 16-Dec-2023, 02:04 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 07-Dec-2023, 03:21 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 09-Dec-2023, 02:10 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 07-Dec-2023, 12:25 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door PieterTrapt - 08-Dec-2023, 10:33 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 08-Dec-2023, 10:39 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door ZoefZoef - 08-Dec-2023, 03:55 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door voodoo - 08-Dec-2023, 09:37 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Arjen Meurs - 10-Dec-2023, 02:30 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 15-Dec-2023, 09:40 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Freek1970 - 26-Dec-2023, 11:13 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 27-Dec-2023, 07:41 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 27-Dec-2023, 07:46 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door TvWijk - 28-Dec-2023, 01:05 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 28-Dec-2023, 12:33 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door blokdoorn - 28-Dec-2023, 02:15 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Frutsel - 28-Dec-2023, 09:46 AM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door melle z - 28-Dec-2023, 02:51 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Joop99 - 29-Dec-2023, 04:22 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door Hardloper - 29-Dec-2023, 07:17 PM
RE: Het genezen(de) petrolheads topic - door 365cycle - 30-Dec-2023, 08:18 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM