Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fietsbennie
#24
Nou ja, ik moet wel eerlijk zijn. Ik dacht jáááren niet aan andere keuzes dan alleen de Gazelle of de Sparta die ik daarvoor had, dus nam ik die altijd maar mee.
Tot ik een keer de stap waagde de M5 tweedehands op de kop kon tikken.
Na een paar 100 km kan ik nu wel zeggen dat ik het op de lange tochten op de M5 kan ik wat langer volhouden als op de Gazelle. Dus ligfiets is wel comfortabeler.
Op de Gazelle moest ik om de 2 uur even kwartier aan de kant om even anders te bewegen en te eten. De M5 kan ik 2,5 soms 3 uur volhouden. Alleen eten en fietsen tegelijk dat lukt me niet goed met dat onderstuur. En ik vind het ook soms gewoon even fijn eens pauze te houden en van de omgeving te genieten.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Fietsbennie - door Fietsbennie - 10-May-2018, 09:56 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 10-May-2018, 10:13 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 10-May-2018, 10:21 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 10-May-2018, 10:41 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 08:48 AM
RE: Fietsbennie - door ErikvanD - 11-May-2018, 07:42 AM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 11-May-2018, 09:52 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 10:27 AM
RE: Fietsbennie - door Niels van der Wal - 11-May-2018, 11:24 AM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 11-May-2018, 11:28 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 01:10 PM
RE: Fietsbennie - door Niels van der Wal - 11-May-2018, 03:13 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 12-May-2018, 01:00 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 11-May-2018, 01:53 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 11-May-2018, 02:30 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 11-May-2018, 10:57 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 12-May-2018, 08:08 AM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 12-May-2018, 09:25 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 12-May-2018, 08:31 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 13-May-2018, 01:45 AM
RE: Fietsbennie - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 02:31 PM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 13-May-2018, 06:41 PM
RE: Fietsbennie - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 09:52 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 14-May-2018, 10:57 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 14-May-2018, 11:10 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 09:16 AM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 15-May-2018, 09:38 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 09:50 AM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 11:20 AM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 15-May-2018, 04:00 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 11:38 AM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 11:58 AM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 04:14 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 04:54 PM
RE: Fietsbennie - door ErikvanD - 15-May-2018, 05:01 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 15-May-2018, 08:25 PM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 15-May-2018, 11:09 PM
RE: Fietsbennie - door Bert_Rijssen - 15-May-2018, 09:54 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 15-May-2018, 11:16 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 16-May-2018, 08:40 AM
RE: Fietsbennie - door Bert_Rijssen - 16-May-2018, 06:35 PM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 16-May-2018, 10:12 AM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 16-May-2018, 10:42 AM
RE: Fietsbennie - door Roef Veerman - 16-May-2018, 05:35 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 16-May-2018, 06:11 PM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 16-May-2018, 06:04 PM
RE: Fietsbennie - door Lopopodium - 16-May-2018, 08:00 PM
RE: Fietsbennie - door Fietsbennie - 16-May-2018, 08:18 PM
RE: Fietsbennie - door Roepers - 16-May-2018, 10:56 PM
RE: Fietsbennie - door PietV* - 16-May-2018, 11:51 PM
RE: Fietsbennie - door Coen__ - 17-May-2018, 02:29 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM