Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nieuwe ligfietser
#20
Hoi allemaal.
Het ligfietsen bevalt me nog steeds. Eigenlijk steeds beter. Inmiddels een nieuwe ketting op de Mistral. Nog geen nieuwe achterderailleur en ook nog geen upgrade van de 8 speed naar een 10 of 11. Al helemaal nog geen toevoeging van een voorderailleur. Wel een hoofd/neksteun besteld en inmiddels ontvangen. Vind het echter wat jammer om 4 gaten te moeten boren in het stoelframe. 

ooh en nog steeds geen 'dure' verlichting gekocht. Gaat nog wel even duren voor ik echt in het donker fiets. Eerst maar goedkope ledlampen van de action gekocht  Blush

Wel als het goed is binnenkort een ligger erbij Smile

Met een beetje geluk volgende week een Optima Dingo erbij...

garage wordt wel een beetje vol... alleen voor mijzelf straks al 2 liggers en drie bukfietsen...
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
nieuwe ligfietser - door richard9722 - 04-Feb-2018, 01:40 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Lopopodium - 04-Feb-2018, 02:15 PM
RE: nieuwe ligfietser - door ErikvanD - 04-Feb-2018, 04:44 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 04-Feb-2018, 05:40 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Roepers - 04-Feb-2018, 08:35 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 05-Feb-2018, 05:56 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 05-Feb-2018, 08:28 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Frank - 06-Feb-2018, 03:56 AM
RE: nieuwe ligfietser - door Coen__ - 06-Feb-2018, 07:57 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 06-Feb-2018, 10:04 PM
RE: nieuwe ligfietser - door ErikvanD - 06-Feb-2018, 10:47 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 07-Feb-2018, 11:07 AM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 06-Feb-2018, 11:42 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Coen__ - 09-Feb-2018, 12:39 AM
RE: nieuwe ligfietser - door ErikvanD - 07-Feb-2018, 11:47 AM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 07-Feb-2018, 12:44 PM
RE: nieuwe ligfietser - door -Nico- - 07-Feb-2018, 02:48 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 09-Feb-2018, 09:11 AM
RE: nieuwe ligfietser - door amararock - 09-Feb-2018, 08:01 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 12-May-2018, 07:47 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 12-May-2018, 11:05 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 12-May-2018, 11:23 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 13-May-2018, 08:47 AM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 02:23 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 13-May-2018, 07:42 PM
RE: nieuwe ligfietser - door aloisvonesterhazy - 13-May-2018, 09:19 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Wim -de roetsende - 13-May-2018, 09:43 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Lopopodium - 13-May-2018, 09:46 PM
RE: nieuwe ligfietser - door richard9722 - 14-May-2018, 02:48 PM
RE: nieuwe ligfietser - door Roepers - 13-May-2018, 09:48 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM