Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[split] N@#$%-weer
#40
Haha, zie ik net Wim's Milan met een ICB zomerdakje op Ligfiets.net.
Staat 'm goed, Wim. Heel goed.

Nu verwachten wij, zodra je er genoeg eervaring mee hebt opgedaan, een verslag over het zomerdakje  Wink
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
[split] N@#$%-weer - door 365cycle - 27-Oct-2023, 11:11 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 27-Oct-2023, 10:50 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Jeroen S - 27-Oct-2023, 10:55 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 27-Oct-2023, 11:10 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Gideonaut - 27-Oct-2023, 11:44 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 28-Oct-2023, 01:08 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Fietsbennie - 28-Oct-2023, 07:36 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door 365cycle - 28-Oct-2023, 10:52 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Tom Fekkes - 29-Oct-2023, 01:26 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door 365cycle - 30-Oct-2023, 01:26 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door Tom Fekkes - 30-Oct-2023, 08:29 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door 365cycle - 30-Oct-2023, 09:23 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Tom Fekkes - 30-Oct-2023, 10:00 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door SnoekL#35 - 30-Oct-2023, 06:18 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hardloper - 30-Oct-2023, 07:04 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Wim -de roetsende - 30-Oct-2023, 08:01 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hardloper - 30-Oct-2023, 08:47 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Wim -de roetsende - 30-Oct-2023, 09:45 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hardloper - 30-Oct-2023, 09:52 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 30-Oct-2023, 06:37 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door melle z - 30-Oct-2023, 06:52 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door SnoekL#35 - 30-Oct-2023, 09:23 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Dharm2004 - 30-Oct-2023, 11:07 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 31-Oct-2023, 12:32 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 03-Nov-2023, 05:31 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Hoekie - 27-Oct-2023, 12:38 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 12:46 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door ZoefZoef - 27-Oct-2023, 01:34 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Gideonaut - 27-Oct-2023, 02:10 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 02:55 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door ZoefZoef - 27-Oct-2023, 03:52 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 04:32 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 05:41 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Hardloper - 27-Oct-2023, 05:53 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Gideonaut - 27-Oct-2023, 06:36 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 10:16 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door melle z - 27-Oct-2023, 10:19 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM