Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wel of geen auto naast de ligfiets?
#72
(01-Nov-2023, 08:40 PM)PieterTrapt schreef: Ik kan niet wachten op de velomobiel! Alleen, vaak reizen we met ons tweeën. Toch maar een tweezits-velomobiel ?  Big Grin
Kan je beter een DuoQuest nemen.
Milan 4.2 is geen aanrader, tenzij je je partner zo gek krijgt om voorin te stappen Tongue
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , PieterTrapt


Berichten in dit topic
Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 03-Oct-2022, 09:35 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 04-Oct-2022, 04:46 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 04-Oct-2022, 06:37 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Jeroen S - 04-Oct-2022, 08:11 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door TimSch - 04-Oct-2022, 09:50 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 05-Oct-2022, 07:44 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 05-Oct-2022, 11:12 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 05-Oct-2022, 01:06 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door PietV* - 05-Oct-2022, 08:08 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Hoekie - 05-Oct-2022, 09:05 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Roepers - 05-Oct-2022, 09:25 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 05-Oct-2022, 11:33 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door ZoefZoef - 05-Oct-2022, 02:12 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 05-Oct-2022, 05:58 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door TimSch - 05-Oct-2022, 07:15 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 06-Oct-2022, 09:44 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 06-Oct-2022, 09:46 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 06-Oct-2022, 09:51 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 06-Oct-2022, 10:57 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door gideon - 06-Oct-2022, 10:37 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 06-Oct-2022, 11:10 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Roefie - 06-Oct-2022, 11:13 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 06-Oct-2022, 12:24 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 06-Oct-2022, 01:02 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 07-Oct-2022, 09:37 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door gideon - 07-Oct-2022, 09:51 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 07-Oct-2022, 11:16 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door blokdoorn - 07-Oct-2022, 10:19 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door PietV* - 08-Oct-2022, 10:01 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door TimSch - 08-Oct-2022, 10:23 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 01-Nov-2023, 08:24 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door melle z - 01-Nov-2023, 09:18 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 01-Nov-2023, 09:56 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Atrike - 06-Nov-2023, 12:51 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door ZoefZoef - 06-Nov-2023, 04:28 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door melle z - 06-Nov-2023, 05:59 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 06-Nov-2023, 08:23 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door blokdoorn - 06-Nov-2023, 08:49 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door melle z - 06-Nov-2023, 09:43 PM
RE: is er een Sunrider in de zaal? - door Willeke_IGKT - 03-Oct-2022, 09:54 PM
Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 04-Oct-2022, 12:29 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 04-Oct-2022, 12:48 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 04-Oct-2022, 01:03 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door vdbeemd - 04-Oct-2022, 02:40 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 04-Oct-2022, 06:17 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 15-Aug-2023, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door LigfietsWilsum - 15-Aug-2023, 07:38 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Bacchus - 15-Aug-2023, 07:50 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Aug-2023, 09:05 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 15-Aug-2023, 10:53 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM