Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[split] N@#$%-weer
#32
(30-Oct-2023, 08:01 PM)Wim -de roetsende schreef: Dit zijn geen ICB-zomerdakjes.
Maar de model komt ongeveer overheen. Dus wat ik deelde is ook een optie wat overwogen kan worden.

Even gekeken op het Duitse forum:
Quattro Velo von Velomobiel.nl , Tipps, Tricks,Verbesserungen zum Quattro Velo | Page 73 | Velomobil-Forum (velomobilforum.de)
Jammer genoeg niemand die reageerde met of het past.

Kijk eens hier. Dit is toch de ICB zomer hoed gemonteerd op een QV? Of vergis ik me?
Quattro Velo von Velomobiel.nl , Tipps, Tricks,Verbesserungen zum Quattro Velo | Page 89 | Velomobil-Forum (velomobilforum.de)
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie


Berichten in dit topic
[split] N@#$%-weer - door 365cycle - 27-Oct-2023, 11:11 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 27-Oct-2023, 10:50 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Jeroen S - 27-Oct-2023, 10:55 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 27-Oct-2023, 11:10 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Gideonaut - 27-Oct-2023, 11:44 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 28-Oct-2023, 01:08 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Fietsbennie - 28-Oct-2023, 07:36 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door 365cycle - 28-Oct-2023, 10:52 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Tom Fekkes - 29-Oct-2023, 01:26 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door 365cycle - 30-Oct-2023, 01:26 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door Tom Fekkes - 30-Oct-2023, 08:29 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door 365cycle - 30-Oct-2023, 09:23 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Tom Fekkes - 30-Oct-2023, 10:00 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door SnoekL#35 - 30-Oct-2023, 06:18 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hardloper - 30-Oct-2023, 07:04 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Wim -de roetsende - 30-Oct-2023, 08:01 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hardloper - 30-Oct-2023, 08:47 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Wim -de roetsende - 30-Oct-2023, 09:45 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hardloper - 30-Oct-2023, 09:52 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 30-Oct-2023, 06:37 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door melle z - 30-Oct-2023, 06:52 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door SnoekL#35 - 30-Oct-2023, 09:23 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Dharm2004 - 30-Oct-2023, 11:07 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 31-Oct-2023, 12:32 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 03-Nov-2023, 05:31 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Hoekie - 27-Oct-2023, 12:38 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 12:46 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door ZoefZoef - 27-Oct-2023, 01:34 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Gideonaut - 27-Oct-2023, 02:10 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 02:55 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door ZoefZoef - 27-Oct-2023, 03:52 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 04:32 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 05:41 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Hardloper - 27-Oct-2023, 05:53 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Gideonaut - 27-Oct-2023, 06:36 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 10:16 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door melle z - 27-Oct-2023, 10:19 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM