Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[split] N@#$%-weer
#27
(30-Oct-2023, 06:18 PM)quattrovelootje schreef: Zou die ook op het en QV met gewone smurfenmuts passen   Huh

Lijkt me (eigenlijk) wel (logisch). Voor de zekerheid even aan ICB/Ymte/Peter vragen.



Vanmiddag ook weer van dat fijne weer. Al rijdende hoefde de schuimkap er eigenlijk niet eens op. En toch heb je voordeel van het moterhelmvizier+ruitenwisser.
Want er komt relatief weinig water van het vizier maar het zicht is na een paar keer wissen wel weer goed.

Eigenlijk zou het ICB zomerdak ook met moterhelmvizier+ruitenwisser te maken moeten zijn....
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
[split] N@#$%-weer - door 365cycle - 27-Oct-2023, 11:11 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 27-Oct-2023, 10:50 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Jeroen S - 27-Oct-2023, 10:55 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 27-Oct-2023, 11:10 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Gideonaut - 27-Oct-2023, 11:44 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 28-Oct-2023, 01:08 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Fietsbennie - 28-Oct-2023, 07:36 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door 365cycle - 28-Oct-2023, 10:52 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Tom Fekkes - 29-Oct-2023, 01:26 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door 365cycle - 30-Oct-2023, 01:26 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door Tom Fekkes - 30-Oct-2023, 08:29 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door 365cycle - 30-Oct-2023, 09:23 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Tom Fekkes - 30-Oct-2023, 10:00 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door SnoekL#35 - 30-Oct-2023, 06:18 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hardloper - 30-Oct-2023, 07:04 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Wim -de roetsende - 30-Oct-2023, 08:01 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hardloper - 30-Oct-2023, 08:47 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Wim -de roetsende - 30-Oct-2023, 09:45 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hardloper - 30-Oct-2023, 09:52 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 30-Oct-2023, 06:37 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door melle z - 30-Oct-2023, 06:52 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door SnoekL#35 - 30-Oct-2023, 09:23 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Dharm2004 - 30-Oct-2023, 11:07 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 31-Oct-2023, 12:32 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 03-Nov-2023, 05:31 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Hoekie - 27-Oct-2023, 12:38 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 12:46 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door ZoefZoef - 27-Oct-2023, 01:34 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Gideonaut - 27-Oct-2023, 02:10 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 02:55 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door ZoefZoef - 27-Oct-2023, 03:52 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 04:32 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 05:41 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Hardloper - 27-Oct-2023, 05:53 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Gideonaut - 27-Oct-2023, 06:36 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 10:16 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door melle z - 27-Oct-2023, 10:19 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM