Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[split] N@#$%-weer
#6
(27-Oct-2023, 12:38 PM)Hoekie schreef: Toen. Verleden tijd. Tegenwoordig heb je de velomobiel ruitenwisser. En moterhelm-vizieren.
Maar dat wist je al, toch, Wim?

Klopt, toch vind ik het niet prettig om onder zo'n kap te zitten. 

Ik heb ook een DF-kap gehad met pinlock. Ik vind het zicht rondom echter zo beroerd, vooral als alles is beslagen muv het stukje pinlock. Dan vind ik het fietsen in de stad tussen andere fietsers niet fijn en ook niet veilig meer.

Jij hebt nu de ideale kap met de QV. Komt er op de Snoek-L ook een kap?

En €700,-/€750,-voor een kap, terwijl ik 'm bijna niet ga gebruiken vind ik echt te veel geld.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
[split] N@#$%-weer - door 365cycle - 27-Oct-2023, 11:11 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 27-Oct-2023, 10:50 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Jeroen S - 27-Oct-2023, 10:55 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 27-Oct-2023, 11:10 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Gideonaut - 27-Oct-2023, 11:44 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 28-Oct-2023, 01:08 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Fietsbennie - 28-Oct-2023, 07:36 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door 365cycle - 28-Oct-2023, 10:52 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Tom Fekkes - 29-Oct-2023, 01:26 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door 365cycle - 30-Oct-2023, 01:26 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door Tom Fekkes - 30-Oct-2023, 08:29 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door 365cycle - 30-Oct-2023, 09:23 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Tom Fekkes - 30-Oct-2023, 10:00 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door SnoekL#35 - 30-Oct-2023, 06:18 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hardloper - 30-Oct-2023, 07:04 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Wim -de roetsende - 30-Oct-2023, 08:01 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hardloper - 30-Oct-2023, 08:47 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Wim -de roetsende - 30-Oct-2023, 09:45 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hardloper - 30-Oct-2023, 09:52 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 30-Oct-2023, 06:37 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door melle z - 30-Oct-2023, 06:52 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door SnoekL#35 - 30-Oct-2023, 09:23 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Dharm2004 - 30-Oct-2023, 11:07 PM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 31-Oct-2023, 12:32 AM
RE: [split] N@#$%-weer - door Hoekie - 03-Nov-2023, 05:31 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Hoekie - 27-Oct-2023, 12:38 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 12:46 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door ZoefZoef - 27-Oct-2023, 01:34 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Wim -de roetsende - 27-Oct-2023, 01:46 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Gideonaut - 27-Oct-2023, 02:10 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 02:55 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door ZoefZoef - 27-Oct-2023, 03:52 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 04:32 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 05:41 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Hardloper - 27-Oct-2023, 05:53 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door Gideonaut - 27-Oct-2023, 06:36 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door 365cycle - 27-Oct-2023, 10:16 PM
RE: Nazca? Fiero met haast, verkocht. - door melle z - 27-Oct-2023, 10:19 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM