Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Raptobike Lowracer en…
#28
(16-Oct-2023, 11:39 AM)Niels van der Wal schreef:
(16-Oct-2023, 10:04 AM)Raptobrikker schreef: [Flinke buien over me heen, alleen de schouders nat. Maar het zicht is wel een uitdaging. Bril beslaat of regent helemaal dicht en bij het afdoen krijg je de harde spetters recht in het gezicht. 

Het in de regen rijden met bril ken ik; je ziet niets meer, omdat de bril beslaat.
Zonder bril rijden is op lange stukken geen optie; je krijgt harde spetters in je ogen en je hand wordt lam van de indianenkijk.

Ik heb een stofbril gevonden, die half over mijn ogen blijft staan. Geen last van beslaan, omdat je er onderdoor kijkt; geen last van spetters, omdat de regendruppels op de bril komen. Deze bril klemt iets, zodat hij niet omlaag zakt. Nog niet ideaal, soms zakt hij wel. Ik ben nog aan het denken hoe ik dit oplos. (rubbertje tussen neus en bril?)
Vroeger had ik een bil met dubbel glazen; populair gemaakt door het tv karakter Dwayne Wayne:

[Afbeelding: dwayne.jpg]

Werkte en is vast nog te krijgen.

Niels, pulp, van der Wal

Bedankt voor het idee Niels, al zie ik mezelf niet als Dwayne rondrijden Wink ! Op de motorhelm had ik altijd Pinlock tegen het aanslaan. Dat kan helaas niet op het lexaan, dus met de racekap zal het aanpassen worden en voldoende opening houden. Met de schuimkap rijdend zal ik iets anders uitvogelen. Een heldere fietsbril uit de gravel- of mountainbike-hoek wellicht?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 05-Oct-2023, 08:05 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door datakneder - 05-Oct-2023, 08:23 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Gideonaut - 05-Oct-2023, 08:48 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door gideon - 05-Oct-2023, 10:39 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Bacchus - 06-Oct-2023, 08:06 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 06-Oct-2023, 05:21 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door melle z - 06-Oct-2023, 09:53 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 09-Oct-2023, 04:43 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Hardloper - 09-Oct-2023, 05:09 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door datakneder - 10-Oct-2023, 09:43 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door gideon - 09-Oct-2023, 06:07 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 10-Oct-2023, 01:33 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Wim -de roetsende - 10-Oct-2023, 08:09 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Hardloper - 10-Oct-2023, 09:20 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Wim -de roetsende - 10-Oct-2023, 09:51 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Hardloper - 11-Oct-2023, 10:09 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 11-Oct-2023, 12:41 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 16-Oct-2023, 10:04 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Hardloper - 16-Oct-2023, 10:32 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 16-Oct-2023, 11:10 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Hardloper - 16-Oct-2023, 11:32 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door 365cycle - 16-Oct-2023, 10:39 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Niels van der Wal - 16-Oct-2023, 11:39 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door GertBr - 10-Oct-2023, 05:14 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 11-Oct-2023, 07:50 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door melle z - 10-Oct-2023, 09:53 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door datakneder - 10-Oct-2023, 10:14 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 16-Oct-2023, 02:07 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door 365cycle - 16-Oct-2023, 02:50 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Frutsel - 16-Oct-2023, 03:51 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door 365cycle - 16-Oct-2023, 05:38 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 13-Jan-2024, 10:22 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door datakneder - 13-Jan-2024, 01:21 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Lopopodium - 13-Jan-2024, 01:22 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 13-Jan-2024, 10:59 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Wim -de roetsende - 14-Jan-2024, 09:17 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Victor - 13-Jan-2024, 03:17 PM
RE: Raptobike Lowracer en… - door SnoekL#35 - 14-Jan-2024, 10:03 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door Raptobrikker - 12-Jun-2024, 11:08 AM
RE: Raptobike Lowracer en… - door PieterTrapt - 12-Jun-2024, 03:08 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM