Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plaatsing boom.
#10
(03-Sep-2023, 08:42 PM)datakneder schreef: Ik ga in ieder geval eens meten of op mijn fiets die trappers even ver van de boom afstaan. Maar gezien jullie verbaasde reacties zal dat dus wel zo zijn.





Meten is weten...



[Afbeelding: IMG-2151.jpg]

[Afbeelding: IMG-2152.jpg]

Duidelijk een verschil in de ruimte tussen de boom en de binnenkant van de cranks.

[Afbeelding: IMG-2154.jpg]
[Afbeelding: IMG-2155.jpg]

Dus even meten naar het contactpunt met de schoen. Weer een verschil.

En dan blijkt dat de boom ook nog eens niet recht in de fiets staat. Een schoffel op de muts naar voren gelegd om te laten zien dat de boom naar het tandwiel afbuigt.

[Afbeelding: IMG-2158.jpg]
[Afbeelding: IMG-2160.jpg]

Dit is ook te zien aan de verlenging die ik aan de boom gemaakt heb. Die is duidelijk krom t.o.v. de boom. Maar het puntje komt dus in het midden uit van de ombouw.

Er is dus duidelijk iets niet goed aan de fiets zelf. Gelukkig is het een WAW en moet het mogelijk zijn om de boom weer goed in de fiets te krijgen. Ik kan overal goed bij. Maar wat wel raar is, is dat de cranks niet even ver van de boom staan. Is dit bij andere WAWs ook?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Plaatsing boom. - door datakneder - 03-Sep-2023, 02:47 PM
RE: Plaatsing boom. - door Fietsbennie - 03-Sep-2023, 04:00 PM
RE: Plaatsing boom. - door Veloquest - 04-Sep-2023, 02:07 AM
RE: Plaatsing boom. - door Tom Fekkes - 03-Sep-2023, 04:59 PM
RE: Plaatsing boom. - door Wim -de roetsende - 03-Sep-2023, 05:24 PM
RE: Plaatsing boom. - door datakneder - 03-Sep-2023, 05:33 PM
RE: Plaatsing boom. - door Wim -de roetsende - 03-Sep-2023, 08:13 PM
RE: Plaatsing boom. - door datakneder - 03-Sep-2023, 08:42 PM
RE: Plaatsing boom. - door datakneder - 07-Sep-2023, 12:26 AM
RE: Plaatsing boom. - door Willeke_IGKT - 03-Sep-2023, 05:44 PM
RE: Plaatsing boom. - door Wim -de roetsende - 07-Sep-2023, 06:28 AM
RE: Plaatsing boom. - door Jeroen S - 08-Sep-2023, 11:17 PM
RE: Plaatsing boom. - door datakneder - 08-Sep-2023, 11:40 PM
RE: Plaatsing boom. - door Gideonaut - 09-Sep-2023, 12:54 AM
RE: Plaatsing boom. - door datakneder - 09-Sep-2023, 09:18 AM
RE: Plaatsing boom. - door Jeroen S - 09-Sep-2023, 10:09 AM
RE: Plaatsing boom. - door datakneder - 09-Sep-2023, 10:34 AM
RE: Plaatsing boom. - door datakneder - 22-Sep-2023, 01:52 PM
RE: Plaatsing boom. - door Jeroen S - 22-Sep-2023, 07:14 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM