Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plaatsing boom.
#1
Na 8 maanden begin ik te komen tot een, voor mij, ideale houding in mijn vm. Dat is voor mij excentrisch, nl. iets meer naar rechts dan links. Het blijkt dat ik hiermee het meest ontspannen lig en ik het beste mijn energie kwijt kan.

Ik heb de ruimte links en rechts van de boom bij de wielkasten opgemeten en het blijkt dat die precies in het midden staat. Als ik tenminste aanneem dat de wielkasten precies even ver uit het midden staan. Dat vind ik raar. Ik zou verwachten dat mijn voeten, en dus de pedalen, even ver van de middellijn staan. En aangezien er aan de rechterkant nog een ketting loopt zou ik dus verwachten dat de boom + ketting gecentreerd is en dus de boom zelf iets uit het midden naar links staat.

Bij een WAW blijkt dat dus niet te zijn. Hoe zit dit bij andere modellen. Hoe denken jullie over mijn redenering. En misschien nog wel het meest interessant hebben de zelfbouwers hier over nagedacht en een mening.

Ik ben benieuwd.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie


Berichten in dit topic
Plaatsing boom. - door datakneder - 03-Sep-2023, 02:47 PM
RE: Plaatsing boom. - door Fietsbennie - 03-Sep-2023, 04:00 PM
RE: Plaatsing boom. - door Veloquest - 04-Sep-2023, 02:07 AM
RE: Plaatsing boom. - door Tom Fekkes - 03-Sep-2023, 04:59 PM
RE: Plaatsing boom. - door Wim -de roetsende - 03-Sep-2023, 05:24 PM
RE: Plaatsing boom. - door datakneder - 03-Sep-2023, 05:33 PM
RE: Plaatsing boom. - door Wim -de roetsende - 03-Sep-2023, 08:13 PM
RE: Plaatsing boom. - door datakneder - 03-Sep-2023, 08:42 PM
RE: Plaatsing boom. - door datakneder - 07-Sep-2023, 12:26 AM
RE: Plaatsing boom. - door Willeke_IGKT - 03-Sep-2023, 05:44 PM
RE: Plaatsing boom. - door Wim -de roetsende - 07-Sep-2023, 06:28 AM
RE: Plaatsing boom. - door Jeroen S - 08-Sep-2023, 11:17 PM
RE: Plaatsing boom. - door datakneder - 08-Sep-2023, 11:40 PM
RE: Plaatsing boom. - door Gideonaut - 09-Sep-2023, 12:54 AM
RE: Plaatsing boom. - door datakneder - 09-Sep-2023, 09:18 AM
RE: Plaatsing boom. - door Jeroen S - 09-Sep-2023, 10:09 AM
RE: Plaatsing boom. - door datakneder - 09-Sep-2023, 10:34 AM
RE: Plaatsing boom. - door datakneder - 22-Sep-2023, 01:52 PM
RE: Plaatsing boom. - door Jeroen S - 22-Sep-2023, 07:14 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM