01-Sep-2023, 10:13 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Sep-2023, 12:16 PM door Willeke_IGKT.)
Ik had een tweede hands Quest, nummer 34, dus 3 x 20 inch. Ruim 40 kg.
Mijn eerste VM en hij was mij meestal snel genoeg, als je nooit auto gereden hebt en nooit snel fietst is 25 km/u niet gek en ik kon de 30 halen.
Veel bagageruimte maar deels slecht bereikbaar door een stang achter de stoel.
Bochtenwerk is niet de Quest sterke kant en ik heb hem dan ook kapot gereden doordat ik een bocht te snel nam en het niet haalde.
Waarom de Quest?
Beschikbaar voor een prijs die ik kon betalen.
Hij is nu weer op de markt of al verkocht, deskundig gerepareerd door ICB in Dronten.
Ik rij nu een carbon Strada, nummer 220. Ongeveer 30 kg.
Iets sneller, iets beter in het bochtenwerk, bagageruimte misschien iets minder maar wel beter bereikbaar.
Ik ben weer tevreden.
Waarom deze? Hij was meteen beschikbaar en voor een mooie prijs.
Maar ik ga geen moderne VM proefrijden tot ik het geld heb om er een te kopen.
Mijn eerste VM en hij was mij meestal snel genoeg, als je nooit auto gereden hebt en nooit snel fietst is 25 km/u niet gek en ik kon de 30 halen.
Veel bagageruimte maar deels slecht bereikbaar door een stang achter de stoel.
Bochtenwerk is niet de Quest sterke kant en ik heb hem dan ook kapot gereden doordat ik een bocht te snel nam en het niet haalde.
Waarom de Quest?
Beschikbaar voor een prijs die ik kon betalen.
Hij is nu weer op de markt of al verkocht, deskundig gerepareerd door ICB in Dronten.
Ik rij nu een carbon Strada, nummer 220. Ongeveer 30 kg.
Iets sneller, iets beter in het bochtenwerk, bagageruimte misschien iets minder maar wel beter bereikbaar.
Ik ben weer tevreden.
Waarom deze? Hij was meteen beschikbaar en voor een mooie prijs.
Maar ik ga geen moderne VM proefrijden tot ik het geld heb om er een te kopen.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)