Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wel of geen auto naast de ligfiets?
#59
(15-Aug-2023, 04:50 PM)LigfietsWilsum schreef: Hoe doe je dat? Waar zit die ruimte die je kan pakken? Zet je er dan vulbusjes tussen?
Ik heb nu drie bladen voor, maar gebruik de kleinste nooit. Is daar ook een mogelijkheid om de boel op te schuiven?


Ik zal het proberen uit te leggen via tekst. Mocht dat niet duidelijk zijn kan ik best foto's maken, de volgende keer als mijn voorkant eraf ligt.

Als je van bovenaf kijkt staande aan de voorkant van de fiets was de volgorde van onderdelen bij het kettingblad van links naar rechts (grote naar kleine blad) als volgt:

Verzonken bout - Buitenste blad (65) - Crank - Spacer - Middelste blad (42) - Spacer (Andere maat?) - Binnenste Blad (32) - Verzonken moer.

Na mijn verandering ziet het er als volgt uit:

Verzonken bout - Crank - Buitenste blad (65) - Spacer - Middelste blad (42) - Spacer (Andere maat?) - Binnenste Blad (32) - Verzonken moer.

Ik raak nog slechts lichtjes de kettingbuis aan, dus misschien doe ik tussen de crank en het buitenblad nog een kleine spacer.

Er was echter wel een probleem. Het buitenste blad he slechts een klein gat zodat hij niet over de bevestiging van de crank heenkon. Leek me geen probleem en ik probeerde de crank eraf te halen. Ik weet niet wat voor trapas ze bij WAW gebruiken, maar deze is hol, waardoor mijn tool om de crank te verwijderen niet werkte. Toen heb ik maar het hele ding van de boom afgehaald en de bladen via de andere trapper en crank erop gezet.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , LigfietsWilsum


Berichten in dit topic
Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 03-Oct-2022, 09:35 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 04-Oct-2022, 04:46 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 04-Oct-2022, 06:37 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Jeroen S - 04-Oct-2022, 08:11 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door TimSch - 04-Oct-2022, 09:50 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 05-Oct-2022, 07:44 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 05-Oct-2022, 11:12 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 05-Oct-2022, 01:06 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door PietV* - 05-Oct-2022, 08:08 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Hoekie - 05-Oct-2022, 09:05 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Roepers - 05-Oct-2022, 09:25 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 05-Oct-2022, 11:33 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door ZoefZoef - 05-Oct-2022, 02:12 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 05-Oct-2022, 05:58 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door TimSch - 05-Oct-2022, 07:15 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 06-Oct-2022, 09:44 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 06-Oct-2022, 09:46 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 06-Oct-2022, 09:51 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 06-Oct-2022, 10:57 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door gideon - 06-Oct-2022, 10:37 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door berth9999 - 06-Oct-2022, 11:10 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Roefie - 06-Oct-2022, 11:13 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 06-Oct-2022, 12:24 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 06-Oct-2022, 01:02 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Bacchus - 07-Oct-2022, 09:37 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door gideon - 07-Oct-2022, 09:51 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 07-Oct-2022, 11:16 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door blokdoorn - 07-Oct-2022, 10:19 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door PietV* - 08-Oct-2022, 10:01 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door TimSch - 08-Oct-2022, 10:23 AM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 01-Nov-2023, 08:24 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door melle z - 01-Nov-2023, 09:18 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 01-Nov-2023, 09:56 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Atrike - 06-Nov-2023, 12:51 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door ZoefZoef - 06-Nov-2023, 04:28 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door melle z - 06-Nov-2023, 05:59 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 06-Nov-2023, 08:23 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door blokdoorn - 06-Nov-2023, 08:49 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door melle z - 06-Nov-2023, 09:43 PM
RE: is er een Sunrider in de zaal? - door Willeke_IGKT - 03-Oct-2022, 09:54 PM
Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Willeke_IGKT - 04-Oct-2022, 12:29 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 04-Oct-2022, 12:48 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door 365cycle - 04-Oct-2022, 01:03 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door vdbeemd - 04-Oct-2022, 02:40 PM
RE: Wel of geen auto naast de ligfiets? - door Frutsel - 04-Oct-2022, 06:17 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 15-Aug-2023, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door LigfietsWilsum - 15-Aug-2023, 07:38 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Bacchus - 15-Aug-2023, 07:50 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Aug-2023, 09:05 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 15-Aug-2023, 10:53 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM