Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Custom wieldoeken?
#39
(11-Aug-2023, 06:06 PM)Hardloper schreef: En nu gaat een spaak kapot en wat dan??

Maar tja waren er niet ook niet alfa’s met iets op de wielen? Die oplossing is ook nog iets om te bekijken

Iedere DF heeft ook gelijmde wielplaten.

Op mijn Aero Trike zaten zelfs wielplaten aan de binnen- en buitenkant. Probeer dan maar eens een spaak te vervangen. #spoiler --> die gaan met gelijmde wielplaten ook veel minder vaak kapot.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper


Berichten in dit topic
Custom wieldoeken? - door emgaron - 08-Aug-2023, 07:37 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Lopopodium - 08-Aug-2023, 08:02 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 09-Aug-2023, 11:04 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 09-Aug-2023, 12:05 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 09-Aug-2023, 12:59 PM
RE: Custom wieldoeken? - door ZoefZoef - 09-Aug-2023, 01:22 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 09-Aug-2023, 02:07 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Gideonaut - 09-Aug-2023, 03:04 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 09-Aug-2023, 10:13 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 10-Aug-2023, 11:50 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Bart Verbeek - 09-Aug-2023, 04:51 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 09-Aug-2023, 06:18 PM
RE: Custom wieldoeken? - door ZoefZoef - 09-Aug-2023, 06:47 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 09-Aug-2023, 07:54 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 09-Aug-2023, 08:14 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 09-Aug-2023, 09:42 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Tom Fekkes - 09-Aug-2023, 09:02 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 09-Aug-2023, 09:45 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Tom Fekkes - 09-Aug-2023, 10:42 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Frutsel - 09-Aug-2023, 11:06 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 10-Aug-2023, 07:49 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Frutsel - 10-Aug-2023, 10:18 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Lettrastudio - 10-Aug-2023, 05:21 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 10-Aug-2023, 08:05 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 10-Aug-2023, 09:01 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 10-Aug-2023, 09:30 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 10-Aug-2023, 09:40 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Bacchus - 11-Aug-2023, 07:35 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Theo Mol - 11-Aug-2023, 10:31 AM
RE: Custom wieldoeken? - door GertBr - 11-Aug-2023, 10:16 AM
RE: Custom wieldoeken? - door TvWijk - 11-Aug-2023, 10:57 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 11-Aug-2023, 12:31 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Dharm2004 - 11-Aug-2023, 12:58 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 11-Aug-2023, 02:23 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 11-Aug-2023, 06:06 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 11-Aug-2023, 07:21 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Frutsel - 11-Aug-2023, 01:10 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 11-Aug-2023, 01:49 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 11-Aug-2023, 07:03 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Gideonaut - 11-Aug-2023, 08:30 PM
RE: Custom wieldoeken? - door twilwel - 12-Aug-2023, 02:35 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 13-Aug-2023, 12:22 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 04-Oct-2023, 11:14 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM