Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Custom wieldoeken?
#30
(11-Aug-2023, 07:35 AM)Bacchus schreef: Nu is het iets meer dan een doekje maar ik kwam ooit een video van Global Triathlon Network tegen waar ze een schijfwiel maken met een plaat ABS. Dat zag er erg netjes en degelijk uit.

[Afbeelding: m511.jpg]

Uit de tijd dat we het nog allemaal zelf deden en daar héél kleine fotootjes van plaatsten: de Wallace-&-Gromit-oplossing.
Per wielkant een schijf van dun materiaal (depron), segment er uit snijden, boogje voor het ventiel niet vergeten, met strookjes aan elkaar plakken bij de velg, overplakken met plakplastic.

Later heb ik wieldoekjes gemaakt van spinakerdoek: rondje knippen, zoompje, elastiek. Dat was goedkoop en snel.
Ook wel eens gezien: zelfgemaakte wieldoekjes van een veiligheidshesje met reflecterende strepen.
Theo Mol
- een ligfietser komt nooit ongelegen -
Antwoord }
Bedankt door: Bacchus , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Custom wieldoeken? - door emgaron - 08-Aug-2023, 07:37 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Lopopodium - 08-Aug-2023, 08:02 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 09-Aug-2023, 11:04 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 09-Aug-2023, 12:05 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 09-Aug-2023, 12:59 PM
RE: Custom wieldoeken? - door ZoefZoef - 09-Aug-2023, 01:22 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 09-Aug-2023, 02:07 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Gideonaut - 09-Aug-2023, 03:04 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 09-Aug-2023, 10:13 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 10-Aug-2023, 11:50 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Bart Verbeek - 09-Aug-2023, 04:51 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 09-Aug-2023, 06:18 PM
RE: Custom wieldoeken? - door ZoefZoef - 09-Aug-2023, 06:47 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 09-Aug-2023, 07:54 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 09-Aug-2023, 08:14 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 09-Aug-2023, 09:42 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Tom Fekkes - 09-Aug-2023, 09:02 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 09-Aug-2023, 09:45 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Tom Fekkes - 09-Aug-2023, 10:42 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Frutsel - 09-Aug-2023, 11:06 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 10-Aug-2023, 07:49 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Frutsel - 10-Aug-2023, 10:18 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Lettrastudio - 10-Aug-2023, 05:21 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 10-Aug-2023, 08:05 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 10-Aug-2023, 09:01 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 10-Aug-2023, 09:30 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 10-Aug-2023, 09:40 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Bacchus - 11-Aug-2023, 07:35 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Theo Mol - 11-Aug-2023, 10:31 AM
RE: Custom wieldoeken? - door GertBr - 11-Aug-2023, 10:16 AM
RE: Custom wieldoeken? - door TvWijk - 11-Aug-2023, 10:57 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 11-Aug-2023, 12:31 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Dharm2004 - 11-Aug-2023, 12:58 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 11-Aug-2023, 02:23 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 11-Aug-2023, 06:06 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 11-Aug-2023, 07:21 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Frutsel - 11-Aug-2023, 01:10 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 11-Aug-2023, 01:49 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 11-Aug-2023, 07:03 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Gideonaut - 11-Aug-2023, 08:30 PM
RE: Custom wieldoeken? - door twilwel - 12-Aug-2023, 02:35 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 13-Aug-2023, 12:22 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 04-Oct-2023, 11:14 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM