Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Custom wieldoeken?
#21
(10-Aug-2023, 07:49 AM)Wim -de roetsende schreef:
(09-Aug-2023, 11:06 PM)Frutsel schreef: (30km/h plus 4bft tegenwind geeft al het effect van 50+ km/h rijden bij windstilte)

Is het verschil echt zo extreem  Huh  Heftig. Ik heb in de DF nooit zonder wielkappen gereden.

De open wielkasten van de DF zijn trouwens wel de reden dat ik voor de Milan heb gekozen, ondanks het nadeel van het niet meer gemakkelijk een wiel kunnen wisselen.

Zoals de Belgen zeggen: Het bolt gewoon iets makkelijker en mooier.

Windkracht 4 = 20 tot 28km/h. Het verschil tussen 'grondsnelheid' en 'luchtsnelheid' kan dus behoorlijk zijn in Nederland, want windkracht 4 is redelijk normaal.

Ik heb overigens dinsdag mijn woon/werkroute in de Tuna gereden, om zo een goede vergelijking met de DF XL te kunnen maken.
Die dichte wielkasten schelen echt een hoop, zeker met de zijwindgevoeligheid.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Custom wieldoeken? - door emgaron - 08-Aug-2023, 07:37 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Lopopodium - 08-Aug-2023, 08:02 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 09-Aug-2023, 11:04 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 09-Aug-2023, 12:05 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 09-Aug-2023, 12:59 PM
RE: Custom wieldoeken? - door ZoefZoef - 09-Aug-2023, 01:22 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 09-Aug-2023, 02:07 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Gideonaut - 09-Aug-2023, 03:04 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 09-Aug-2023, 10:13 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 10-Aug-2023, 11:50 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Bart Verbeek - 09-Aug-2023, 04:51 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 09-Aug-2023, 06:18 PM
RE: Custom wieldoeken? - door ZoefZoef - 09-Aug-2023, 06:47 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 09-Aug-2023, 07:54 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 09-Aug-2023, 08:14 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 09-Aug-2023, 09:42 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Tom Fekkes - 09-Aug-2023, 09:02 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 09-Aug-2023, 09:45 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Tom Fekkes - 09-Aug-2023, 10:42 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Frutsel - 09-Aug-2023, 11:06 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 10-Aug-2023, 07:49 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Frutsel - 10-Aug-2023, 10:18 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Lettrastudio - 10-Aug-2023, 05:21 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 10-Aug-2023, 08:05 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 10-Aug-2023, 09:01 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 10-Aug-2023, 09:30 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 10-Aug-2023, 09:40 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Bacchus - 11-Aug-2023, 07:35 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Theo Mol - 11-Aug-2023, 10:31 AM
RE: Custom wieldoeken? - door GertBr - 11-Aug-2023, 10:16 AM
RE: Custom wieldoeken? - door TvWijk - 11-Aug-2023, 10:57 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 11-Aug-2023, 12:31 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Dharm2004 - 11-Aug-2023, 12:58 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 11-Aug-2023, 02:23 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 11-Aug-2023, 06:06 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 11-Aug-2023, 07:21 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Frutsel - 11-Aug-2023, 01:10 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 11-Aug-2023, 01:49 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 11-Aug-2023, 07:03 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Gideonaut - 11-Aug-2023, 08:30 PM
RE: Custom wieldoeken? - door twilwel - 12-Aug-2023, 02:35 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 13-Aug-2023, 12:22 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 04-Oct-2023, 11:14 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM