Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Custom wieldoeken?
#13
Citaat:Echter voor een Quest zal het geen zoden aan de dijk zetten

Zeker wel, zelfs bij een Quest levert het voordeel op.

Wim Schermer had vroeger, toen hij nog aan wedstrijden meedeed, zijn Quest extreem geoptimaliseerd en hij had zelfs wieldoekjes aan de buiten- én binnenkant van zijn wielen. WimS deed nooit iets zomaar en zocht dit soort zaken altijd tot op de bodem uit. Het zal dus zeker een voordeel hebben opgeleverd.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Custom wieldoeken? - door emgaron - 08-Aug-2023, 07:37 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Lopopodium - 08-Aug-2023, 08:02 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 09-Aug-2023, 11:04 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 09-Aug-2023, 12:05 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 09-Aug-2023, 12:59 PM
RE: Custom wieldoeken? - door ZoefZoef - 09-Aug-2023, 01:22 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 09-Aug-2023, 02:07 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Gideonaut - 09-Aug-2023, 03:04 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 09-Aug-2023, 10:13 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 10-Aug-2023, 11:50 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Bart Verbeek - 09-Aug-2023, 04:51 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 09-Aug-2023, 06:18 PM
RE: Custom wieldoeken? - door ZoefZoef - 09-Aug-2023, 06:47 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 09-Aug-2023, 07:54 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 09-Aug-2023, 08:14 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 09-Aug-2023, 09:42 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Tom Fekkes - 09-Aug-2023, 09:02 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 09-Aug-2023, 09:45 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Tom Fekkes - 09-Aug-2023, 10:42 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Frutsel - 09-Aug-2023, 11:06 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 10-Aug-2023, 07:49 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Frutsel - 10-Aug-2023, 10:18 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Lettrastudio - 10-Aug-2023, 05:21 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 10-Aug-2023, 08:05 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 10-Aug-2023, 09:01 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 10-Aug-2023, 09:30 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 10-Aug-2023, 09:40 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Bacchus - 11-Aug-2023, 07:35 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Theo Mol - 11-Aug-2023, 10:31 AM
RE: Custom wieldoeken? - door GertBr - 11-Aug-2023, 10:16 AM
RE: Custom wieldoeken? - door TvWijk - 11-Aug-2023, 10:57 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 11-Aug-2023, 12:31 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Dharm2004 - 11-Aug-2023, 12:58 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 11-Aug-2023, 02:23 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Hardloper - 11-Aug-2023, 06:06 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Wim -de roetsende - 11-Aug-2023, 07:21 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Frutsel - 11-Aug-2023, 01:10 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 11-Aug-2023, 01:49 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 11-Aug-2023, 07:03 PM
RE: Custom wieldoeken? - door Gideonaut - 11-Aug-2023, 08:30 PM
RE: Custom wieldoeken? - door twilwel - 12-Aug-2023, 02:35 PM
RE: Custom wieldoeken? - door emgaron - 13-Aug-2023, 12:22 AM
RE: Custom wieldoeken? - door Willeke_IGKT - 04-Oct-2023, 11:14 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM